القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

سكريبت أحببت متهم الفصل الثاني عشر بقلم نهله ايمن حصريه في مدونة قصر الروايات

 سكريبت أحببت متهم الفصل الثاني عشر بقلم نهله ايمن حصريه في مدونة قصر الروايات




سكريبت أحببت متهم الفصل الثاني عشر بقلم نهله ايمن حصريه في مدونة قصر الروايات




اتكلم بدموع

_كنت غبي اااه انا غبى خليتها تضيع من ايدي..هي اكيد لو عرفت هتكرهني صح !! لا لا مستحيل مش هخلى ده يحصل ابدا هرجعها لحضنى تاني استحاله اخليها تكرهني ابدا...


قام وقف ونده على الحارس دخل الحارس وقال

_ تحت امرك يباشا ..

_ ابعتلى رنا فورا خليها تيجي

_ بس رنا هانم مش هنا

رد بغضب

_ يعني ايه مش هنا راحت فين؟

_ معرفش والله يباشا هي معرفتش حد ولا قالت هتروح فين

_ طب غور من وشى واول م تيجي خليها تجيلى فورا سامع !

_ تحت امرك...


خرج الحارس وهو قال

_ خلاص هانت هانت يحبيبتى وهرجعك لحضنى تاني...


تليفونه رن ف مسح وشه بعنف ورجع لجموده ورد..

_هاا؟

_ معاد التسليم انهارده الساعه**** فى ****

_ تمام..

_ بس البوص بيقولك عبدالرحمن وأنس يكونوا موجدين...

رد باستغراب..

_ طب عبدالرحمن وفهمنا ليه أنس؟؟

رد التاني ببرود

_ مش مهم تعرف يا محمود نفذ وبس...

رد عليه بضيق

_ تمام ...

قفل معاه وقعد بخنقه..ونده الحارس وقال ببرود

_ تبعت لعبدالرحمن يجي وابعت لأنس وقوله إني محتاجه ضرورى..

_ حاضر يباشا..


كان الحارس هيخرج بس وقفه بسرعه وقال

_ رنا جت؟؟

_ لا يباشا لسه

اتنهد بقله حيله وقال

_ تمام روح انتَ..


خرج الحارس وهو قال بشرود

_ يا ترى انتي فين يا رنا !

♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧

عند عبدالرحمن كان ماسك الفون وهو مبتسم وكل شويه يبص على صوره البروفايل بتاعتها ويفتكر الاوقات اللى شافهم فيهم صدفه..لحد ما جاتله مسدج من همسه انها عايزه تقابله ضرورى


اتنهد بضيق وقال

_ اوف بقى فى ايه تانى...

رن عليها وفات ثواني وردت. 

_ خير يهمسه فى ايه؟

_ فى موضوع مهم لازم نتكلم فيه

_ موضوع ايه اللى منقدرش  نأجله! 

_ عبدالرحمن لما تيجي هتعرف..المهم مستنياك ف*** الساعه**** تمام متتأخرش

رد بنفاذ صبر

_ خلاص ماشى جاي..

قفل معاها ونفخ بضيق..ركب عربيته واتجه للمكان اللى همسه قالت عليه...وهو ف الطريق وصلتله مسدج ان الباشا عايزو..


_ يا ربنا كانت نقصاك انت كمان..


بعد حوالى نص ساعه وصل عبدالرحمن وكان موجود وقتها همسه ومحمد ورنا وأنس


عبدالرحمن باستغراب

_ أنس رنا؟؟ انتو بتعملو ايه هنا ؟!

ردت همسه بهدوء

_ ممكن تقعد عشان اعرف اتكلم وساعتها اسئلتك هيتجاوب عليها

بصلها عبدالرحمن بشك ولكن قعد...بصتلهم همسه وهي حاسه بتوتر وقلق من اللى ممكن يحصل لما عبدالرحمن يعرف الحقيقه..!


عبدالرحمن قال ببرود

_ تمام وبعدين احنا جايين نقعد ف وش بعض كدا ؟

اتكلم أنس المرادي وقال

_ اكيد لا طبعا بس فيه شخص مهم احنا مستنينه يجي...


_ والله؟ يا ترى مين بقى ده !

_ هتعرف لما يجي..

_ يوه كل شويه هتعرف هتعرف م انا عايز اتنيل اعرف ..

محمد رد عليه بغيظ

_ م تهدي يلاا ف ايه..

_ تمام. هديت اهو...


همسه اتكلمت وقالت

_ تمام ..هروح اشوفها بقت فين

عبدالرحمن باستنكار

_ هي بنت؟؟!!

_ اهه فى مشكله!

كتم عبدالرحمن غيظه وقال

_ لا اتمني تخليها تنجز مش هنفضل طول الوقت مستنين حضرتها...


بصتله رنا بضيق اما همسه ابتسمت ونفخت بزهق وراحت عشان تكلمها.

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

فى مكان ما كانت هي واقفه ومتوتره مش عارفه تدخل ولا لا ! طب تعمل ايه؟ لحد م تليفونها رن


_ الو؟

_ انتي فين ده كله؟

_ بصراحه يهمسه انا متوتره مش عارفه اعمل ايه..

_ متعمليش حاجه غير انك تيجي انتي ناسيه ان هيبقى ليكي الدور الاهم. !

_ عارفه بس بس خايفه ..

_ لا يحبيبتى متخافيش يلا بقى كلنا مستنينك

_ تمام خمس دقايق وهبقى عندك

_ تمام باي..!

_ باى..

قفلت مع همسه واتنهدت بهدوء وقالت

_ اهدي اهدي هتعدي انتي قدها ان شاء الله..

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

(فى القسم)


كان الضابط احمد قاعد بيتكلم ف التليفون وهو بيلم اوراقه وحاجته وبيقول

_ خلاص تمام انا كلها ساعه بالكتير واكون هناك..

_ لازم تخلى بالك كويس...لو حصل اي غلطه هدفعك تمنها غالى اوي..

_ عيب عليك يباشا انا عيل ولا ايه؟ متقلقش كل حاجه متخطط ليها زي م انت قولت ..

_ تمام اتمني يكون كدا...

وقفل التليفون ف وشه


نفخ احمد بغضب وقال

_ اووف كله لأجل شغلى وبس غير كده كان زماني خلصت منك...

~~~~~~~~~~~~~~~~

&فى بيت همسه&


كان الكل قاعد مستني الشخص اللى هيجي....


رنا قربت من أنس وقالت بهمس

_ هي البنت اللى همسه قالت عليها اتأخرت كدا ليه؟ 

رد أنس بلامبالاه

_ ايش عرفنى ! م انا قاعد جنبك اهو..

_ يعني انت متعرفهاش؟

استغرب سؤالها ولكن قال

_ هعرفها منين انا يا رنا يعني؟!! اعقلى كلامك يحبيبتى...


رنا اتصدمت من الكلمه ومعرفتش تقول ايه...اما أنس اتوتر وقال

_ ها هقوم اجيب قهوه اجبلك معايا؟

_ هاا لا شكرا..

_ تمام..


قام أنس بعيد عنهم وهي بصت ف اثره ببسمه حب...وشعور اول مره تحس بيه لكنه احساس حلو ! بس هي خايفه أنس ميقدرش يسامحها...ويمكن يبعد عنها كمان...لا لا مش ممكن لاا... 


قطع تفكيرها عبدالرحمن لما قام بنفاذ صبر وقال

_ يوه خلااص بقى كدا كتير

رد محمد وهو خلاص جاب اخره من استعجاله

_ انت مستعجل على ايه يلاا م تتنيل تقعد !

_ بقولك ايه يا محمد عدي ساعه ونص وست بتاعه بتاعتكو دي لسه مشرفتش ايه هنبات هنا ولا اي؟


همسه.ردت بهدوء

_ ممكن تهدي عشان هي خلاص وصلت..

_ بجد والله ! طب كويس هي فين بقا ست الحُسن..


_ أنا هنا...

عبدالرحمن لف ليها وقال بصدمه..

_ مش معقول انتي؟!!!!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

يُتبع...




تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملةمن هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا

 



تعليقات

close