القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ظلمت ملك الفصل الثالث والرابع بقلم مجهول حصريه في مدونة قصر الروايات

 


رواية ظلمت ملك  الفصل الثالث والرابع بقلم مجهول حصريه في مدونة قصر الروايات 





رواية ظلمت ملك  الفصل الثالث والرابع بقلم مجهول حصريه في مدونة قصر الروايات 



الفصل الثالث

والرابع

-عوزاك تعرفه ان الشـ̡رف مش لعبه في أيده، عوزاك تعرفه ان بنـIت الناس مش سهل يرجعوا شـرفهم بعد ما تم الطعن فيه، عوزاك تعرفه ان مش هسيبه وانا مش هستني ربنا يجيبلي حقي منه


-وأنتي بتكفري

-اسمعني للآخر


صـ̡ خت جامد بس هو كان واقف مزهول وكل اللي في الكافيه مصــدومين

-الشـرف مش لعبه في أيده يلعب بيها وانا مش هستني ربي يجيب لي حقي …انا حقي هجيبه منه بالد م ولو معملتش كده يبقي مستهلش أني أعيش لحظه واحده، انا يعمل فيا كده انا يطعن في شـرفي انا مش هسيبه

آدم مسك الفون بتاعه وترك ملك بتصــرخ ومشي

-عوزاك تعرفه ان الشـرف مش لعبه في أيده، عوزاك تعرفه ان بنـIت الناس مش سهل يرجعوا شـرفهم بعد ما تم الطعن فيه، عوزاك تعرفه ان مش هسيبه وانا مش هستني ربنا يجيبلي حقي منه


أدم أخذ الفون بتاعه واتحرك وسابها بتبكي ومشي، ملك اتحركت وجلست علي الكرسي وهي بتبكي، الناس كانوا بينظروا ليها وفيه واحد همس لصاحبه

-مش دي البنت اللي فضحوها يوم


فرحها

-اها هي

بدأت تبكي جامد اول ما سمعت كلامهم ولفظت بهمس

-مش هسيبك هرد لك القلم قلمين وربي ما أنا سيباك يا أسامه


انصــدمت بدخول أبوها خلفها الكافيه، مسحت دموعها وأبوها كان واقف بيبتسم ليها وقرب منها

-اي يا حبيبه بابا

ابتسمت لأبوها، أبوها جلس علي الطربيزه

-هطلب أتنين ليمون


­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ بالفعل طلب ليمون ومسك أيدها برفق

-مالك يا لوكه

-مفيش يابابا


-طب هنشـ̡رب الليمون ونروح ولا نروح ليه لا احنا مش عاوزين نشوف وش امك البومه

ضحكت ملك وهو بيلفظ الجمله وهو كمان ضحك

اخت أسامه (سندس) جالسه بتفطر، أسامه هبط من أعلي وهو بيغني


­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­


­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ أميرتي قاعده لوحدها ليه

-مستنياك

قام اسامه قبل راسها وجلس بجانبها

-عاوزه فـلـوس ؟

-لا

-عاوزه اي

-عاوز أعرف كل حـIجه انت عملتها في ملك

-نعم


ابتسمت سندس وعدلت خصلات شعرها

-أنت أعترفت أمبارح ليا وانت سكران

-وأنتي بتقولي اي


اتحرك أسامه في خوف وبدأ يفك الجرافيتي وقال


-أنا قولت اي


-ليه عملت كده كان فيه اكتر من طريقه تانيه أنك تخـIــص منها ليه تطعن في شـر فها، ده حياة البنت هو شـرفها ليه يا اسامه

بدأت سندس تبكي، بس أسامه وضـع ايده علي فمها


-ششششش اسكتي لحد يسمعك

-ماما وبابا خرجو

فونه رن في iـفس اللحظه، أنصدم لما شاف أدم، رد بسرعه

-ألو يا أدم


-أنت فين يا اسامه، ملك عرفت أن أنت اللي عملت فيها كده وجت فضحتني

انصــدم اسامه وقفـJـ الفون ونظر لأخته بعصبيه، معقوله سندس هي اللي قالت لها ؟

ملك اتحركت ناحية


كافيه وهي لابسه كويس جدا، كان في انتظارها حد، قربت منه وأبتسمت

-أنت بقي اللي عامل الفيديو

-فيديو أي

-اسامه بيومي جادالله اي نسيته؟ مش انت اسماعيل 

الشاب كان مصــدوم  وكان هيقف ويمشي بس هي قعدت أمامه


-لو مشيت أقسم بربي هلبسك انت الليله لواحدك انت سامع

-لا مش ماشي انا بعدل البنطلون


جلس تاني وهو خـIيف، بس ملك خلعت النضاره اللي لبستها

-ليه عملت كده

-ده شغلي، اي حد بيطلب مني حـIجه بعملها


-شغلك يعني

-أها


-طب اسامه كان هيعطيك كام مقابل الفيديو ده

-مأخدتش منه إلا ٢٠ ألف والباقي مرضيش يدهولي

-امممم


-أنا مليش ذنب والله

-الفيديو طلع مزور وعندي ادله تثبت ده، أنا ممكن اروح Iلمrكز الشـ̡ طه وأبلغ وساعتها حقي هيجيلي بس انا مش هستني الشـ̡ طه تجيب حقي … انا هجيب حقي بأيدي


-أنا بجري علي بنـIت يا هانم

ضحكت ملك وصفقت ليه وقالت


-ومخوفتش يحصل لبنتك كده

-أعمل اي يا هانم ده شغلي اموت من الجوع يعني

-سيبك من ده، هديلك ١٠٠ الف،٥٠ الف قبـل اللي


هتعمله و٥٠ بعد اللي هتعمله قولت أي

-هعمل فيديو

-تؤتؤ مش تزوير انت هتعمل علي الحقيقهالفصل الرابع

-نعم ؟


-أها

-هعمل معاكي اي

-مش معايا، انت هتعمل فيه هو

اتحرك اسماعيل في هلع وبدأ يلفظ بخوف

-هعمل فيه أي


-اخته، هصورك انت وأخته مع بعض

-اي ده

-مش هتلسمها ولا حد هيشوف الفيديو ده غيري انا وهو بس، انت هصورك وانت معـIها بدون متIـمسها نهائي

أو تقرب منها <ـتـي

-الزاي ده، اسامه بيه ممكن يقتلني

-ما انت هتختفي الشهر ده علي ما ااقوله الحقيقه


-هنعمل اي

-هقولك

سندس في حجرتها بتصــرخ وتبكي وأسامه معـIها في الحجره

-والله يا ابيه ما قولتلها


-اومال هي عرفت منين عرفت منين

كان أسامه متعصب وبدأ يخبط بأيده علي الحـIئط

-أومال مين


دخـJـ ادم الحجره عليهم وهو مصــدوم

أدم بتعجب: في اي

-الهانم هي اللي قالت لملك


سندس ببكاه: والله


ما حصل

نسيت أعرفكم أدم خطيب سندس وصــديق أخوها في نفس الوقت 

اتحركت سندس ناحية أدم وهي بتبكي

-والله يا آدم مش أنا

أدم وضـع أيده علي شعرها وبدأ يهدأها وبتعصب لفظ

-اكيد مش هي يا أسامه اكيد الواد اللي مرضيتش تكمله حقه، ملك طلعت عارفه الواد اللي عمل الفيديو


أنصــدم أسامه وبدأ يلفظ بتعصب

– يا أبن الكلب، يا ابن الكلب


بعد مرور3  أيام

ملك دخـJـت بيتها علي صـو ت أمها وأبوها وهما بيتكلموا

-الشبكه فين يا موسي مش لقياها

-هتكون راحت فين، حرامي سرقها، دوري في الأوضه تاني كده وانا هدور في Iلمخزنه


الام دخـJـت الحجره تبحث والأب ظل يبحث في الصاله

-في أي يا بابا

-أنتي جيتي يا ملك


اتحركت ملك ناحية أبوها في رفق


-في أي


-الشبكه بتاعتك مش لقيها

-ليه

ملك أتوترت وكانت خـIيفه


-أسامه طلبها، حقه ولازم ترجع له يا بنتي

-امممم ما انا لسه مرجعها

-أمتي ده


-دلوقتي ما هو كلمني وطلبها مني

-طب مقولتيش ليه احنا قالبين الدنيا عليها

ااتحركت ملك ودخـلت حجرتها وهي خـIيفه يعرفوا أن هي باعت الدهب علشان أسماعيل ينفذ اللي طلبته


أدم دخـل علي اسامه في الشركه وهو متوتر جدا

-سندس أختك مش لقيها

-نعم ليه هتلاقي ها في النادي


-لا مش في النادي دي قافـله التليفون من الصبح سألت عليها امك وابوك قالوا خرجت من بدري وقافـله الفون

وقف اسامه في خوف واتحرك ناحية أدم

-هتكون راحت فين


ملك دخـلت حجرتها وقفـلت الباب بالمفتاح وبدأت تبكي علي


اللي عملته

-اسفه يا سندس انتي ما ليكي اي ذنب بس اللي اخوكي عمله فيا ده مش سهل، هو أها غلط اللي عملته بس أنا مأذتكيش ولا هتعرفي باللي حصلك

فـلاش باك

سندس خارجه من الڤيلا وهي بتنظر الفون بتاعها …ظهر امامها اسماعيل فجاءه

-يا انسه

-نعم !


-والد <ـضرتك تعيشي انتي

-أنت بتقول اي


جت تصرخ أخرج اسماعيل حقنه وضربها في رقبتها وأخدها واتحرك بيها

اسماعيل دخـل بسندس وهي فـIقده الوعي وكانت ملك في انتظاره في الحجره

-سيبها واخرج بره


خرج اسماعيل من الحجره، ملك قامت بسرعه وبدأت تخلع ملابس سندس بدون ملابسها الدا خليه ووضـعت عليها ساتر

بعد ساعه دخـل اسماعيل، ملك مسكت له سـكين


-ا قلـع هــدومك من غير هــدومك  الداخليه


يلا

اسماعيل خاف وخلع ملابسه

-اياك تقرب منها خليك جنبها بس انت سامع

بدأت ملك تاخد صور ليهم


تكملة الرواية من هناااااااا 


لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملةمن هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا


تعليقات

close