رواية غرام المعلم الفصل الخامس وعشرون 25بقلم مايا النجار حصريه في مدونة قصر الروايات
رواية غرام المعلم الفصل الخامس وعشرون 25بقلم مايا النجار حصريه في مدونة قصر الروايات
🔥غرام المعلم🔥
ينظر اليها موسى يري في عينيها ان هذا لا يكون مجرد تهديد بل والدته تتحدث بجدية هو اذا لم يفعل ما تريده سوف تتبري منه ليقول بعدم تصديق.انتي بتقولي ايه ياما
بسمه بصرامه.زي ما سمعت يا معلم لو مشيت من هنا اعتبر اني موت بنسالك و انا نفس الموضوع
موسى بصوت عالي.انتي عارفه نفسك بتقولي ايه عاوزه تموتي ابنك بالحياه علشان ترضي حقدك
بسمه بصوت عالي.حقدي انا حقوده يا موسى علشان مش عاوزاك تكون بعيد عني اكون حقوده
موسى بغضب شديد.ايوه حقوده يا بسمه من يومك وانتي مش بتفكري غير في نفسك انتي وبس دوستي عليا زمان علشان تغيظي مرات عمي ولا فكرتي في ابنك و سبتيني بتعذب سنين ولا فكرتي فيا و دلوقتي جايه تتبري مني انتي ام ازاي انتي ردي عليا ام ازاي انتي اللي زيك حرام يكونوا امهات مينفعش تسبيني في حالي يا بسمه وملكيش دعوه بحاجه تخصني بعد كده
بسمه بدموع شديده.انا يا موسى انا اترملت عليك انت و اخوك و مرضيتش اسبكم و اتجوز علشانكم وبعد كل ده بتقولي انا الكلام ده
موسى بصوت عالي وغضب شديد.سبيني اتكلم يا بسمه سبيني اطلع كل اللي جوايه من سنين بتذليني علي ايه انتي عملتي ايه زياده مرات عمي امل كانت اصغر منك بكتير و فضلت عايشه طول حياتها مع غرام عمرها ما فكرت بس انها تتجوز ولا تبص لاي راجل برغم انها لو كانت شاورت و قالت يا جواز ميه راجل يكون قدامها بس هي اختارت تعيش ل غرام و مذلتهاش زي ما انتي بتعملي يا ستي كنتي اتجوزتي وعملتي اللي انتي عيزاه بس مكنتيش دمرتي حياتي
بسمه بدموع و صوت عالي.انا دمرت حياتك يا موسى
موسى بصوت عالي بشده.ايوه يا بسمه دمرتي حياتي ولسه عاوزه تكملي اللي لسه باقي مني سليم انتي عايزه تغمضي عينك و تفتحيها متلاقيش موسى علي وش الارض علشان انتي اختارتي زمان انك متتجوزيش و شايفه ده دمرك عاوزه تعملي اللي حصل فيكي فيا وكاني انا السبب الكلام ده مش من النهارده ولا من امبارح لا يااما ده من زمان زمان اوي جتلك و بوست ايدك علشان بس ترضى تخليني اروح اتقدم لغرام علشان محدش يطولها غيري بس انتي عملتي ايه قولتيلي لو البت دي فيها الخير ليك برضو مش هتاخد بت امل كل ده ليه هقولك انا ليه كل ده علشان انتي انانيه يا بسمه
بسمه بدموع شديده وهي تمسك يده.لا والله يا موسى انا مش عاوزالك غير الخير و بت امل مش خير ليك اسمع مني يا موسى والله العظيم البت دي مش زي ما انت شايف انا اعرف في الحاجات دي اكتر منك افهمني يا موسى مش خير ليك
موسى بصوت عالي.انا عاوزها مش هي مش خير ليا انا برضو عاوزها و علشان متتعبيش نفسك لو اتفقوا الانس والجن انهم يحطوا في دماغي ان غرام مش ليا مش هتأثروا عليا واحد في المئه ملكيش دعوه بغرام يا بسمه انا بالنسبالي غرام في كفة و العالم كله في كفه تانية الا البت دي يا ام المعلم انا مش هضيعها من ايدي بعد ما تعبت علشان تكون علي ذمتي
يقول كلامه ويبعد يدها عنه ويسير بعض الخطوات وينظر إليها ويقول ببرود.انا هقعد هنا كام يوم وبعد كده مش هتشوفي وشي هنا تاني
يقول موسى حديثة ويذهب إلى الخارج تنظر خلفه بسمه وهي تبكي بحرقه علي ابنها التي لا تعرف ان تجعلة مثل ما تريد هي لا تفكر في الحديث الذي قاله هي فقط لا تريد سوا ان ينفصل موسى عن غرام لا تريد اكثر من ذلك لا تستوعب انهم روح في جسدين لا يفرقهم سوا الموت وهذا الذي يحرق قلبها بانها لا تعرف ماذا تفعل لكي يفترقون تدخل في هذا الوقت نسرين التي بالتاكد لا يقف دورها هكذا واجب ان تفعل أشياء تنظر لها بسمه وتمسح دموعها بسرعه وهي تقول.تعالي يا نسرين واقفه عندك كده ليه
تبتسم لها نسرين بطيبه مزيفه وتقول.ازيك يا خالتو انا جيت علشان اطمن عليكي و اشوف لو محتاجه حاجه
بسمه بحزن.ربنا ما يحرمني من سؤالك عليا مجتش من مرات ابني من ساعه ما اتجوزها رجليها مخطتش هنا تشوف حماتها لو محتاجه حاجه
نسرين بزعل مصطنع.ليه كده يا خالتو هو انا مخلياكي محتاجه حاجه والله ازعل انتي ناقصك حاجه انا اعملها
بسمه.لا يا حبيبتي انتي بت حلال ومش مقصره معايا في حاجه بس برضو اللي اولى بخدمتي مرات ابني مش انتي
نسرين بخبث.وانا ايه يا خالتو هو انتي مش عطياني وعد ان موسى ليا ومفيش واحده غيري هتكون مرات المعلم
بسمه بحزن.كان نفسي يا نسرين انتي عارفه ان من قبل ما موسي يرجع هنا وانا نفسي تكوني من نصيبه بس نعمل ايه أدي الله و أدي حكمته
نسرين.لا يا خالتي انا مش متعوده عليكي كده حتي لو بقيت مراته لسه معانا بدل الفرصه الف انا معاكي في اي حاجه بس اكون مرات موسى انتي عارفه انا بحبه قد ايه ومش طالبه غير اكون علي ذمته وانتي راضيه عليا
بسمه بابتسامه حزينه.مفيش حل تاني يا نسرين انتي معاكي حل قولي عليه انا مش طايقه غرام مش حاسه انها تقدر تسعد ابني ده كفايه انها مش بتخلف والله وأعلم هي قالت ل موسى ولا سيبه ابني تستغله
نسرين بخبث شديد.سيبي الموضوع ده عليا انا يا خالتي بس انتي هتوقفي معايا صح ولا هتسبيني
بسمه.لا معاكي في اي حاجه تعمليها بس المهم ان موسى يسيب غرام و يبعد عنها
نسرين بخبث اكثر.طب اسمعي مني الخطه دي و قولي رايك و امتي ننفذ
يفتح الباب لا يراها ليدخل الغرفه و يسمع الأغنية التي تشغلها( مكتوبه ليك اني انا اللي تعيشلها)
يبتسم بحب وكأن كل همومه ذهبت داخل الشقه التي يوجد بها رائحتها التي تجعله يرتاح هو و قلبه ينزع ملابسه بالكامل ويذهب لها وهي في الحمام ينظر اليها وهي داخل كابينة الدش و عاريه تماما بدون قطعه ثياب مثل ما يريد و برغبه يسير نحوها وهي لا تنتبه له صوت الاغنيه العالي مع صوت المياه لا يجعلوها تسمع شي يفتح كابينه الدش و يدخل لها ويده تسبق جسده يعلم ماذا تفعل والي اين تذهب يسحبها له من خصرها و قبل ما تصرخ يهبط علي شفتيها يأكلهم بقوه وهو ينظر اليها وهي تبرق بقوه و خوف من شدة الخضه ينظر إلى عيونها وهو يقبل شفتيها وهذه اجمل لحظات يمر بها موسى شفتيه مع اسنانه تاكل شفتيها غرامه الناعمه بشده و عيونه تنظر لي عيونها التي بدا ان ينشعل بهم الرغبه يحاصرها في الزجاج و هو يرفع قدمها اليسري و يجعلها بجانب خصره وهو يقرب جسده العالي منها أكثر جعلها تفقد توازنها وتغلق عيونها بقوه وهي تتاوه معه وبين شفتيه بقوه يجلس موسى علي الارض بعد ما رفعها وجعلها تلف قدمها حول خصره
يسحبها من شعرها الي الخلف ليظهر امام عنقها بكل و ضوح يقرب جسده من جسدها اكثر وهما يجلسون على الأرض و يهبط علي عنقها يقبلها بعنف شديد وهو يترك علامه المعلم عليه تتوجع غرام برغبه شديده وهي تغلق عيونها وتقول.موسي براحه
موسى برغبه شديده وهو يحرك جسده علي جسدها بوقاحه شديده.ما براحه اهو
تضع غرام يدها علي صدره وتقول بصوت ضعيف بشده.بس والنبي كفايه انا اعصابي بتروح منك
يبتسم موسي عليها و يعصر جسدها بقوه جعلها تصرخ بقوه ليقول بغضب وهو يضع يده علي فمها.بس يا بت المرا انتي في الحمام
ينزع موسى يده من علي فمها لتقول غرام بدموع و رغبه.مش قادره خلاص تعبت
يحملها موسى ويذهب بها إلى الخارج و يضعها علي السرير وهو يسحب منشفه ينشف جسدها وهو يلمسها بوقاحه شديده وبعد ما انتهي يقبل شفتيها ويقول.يلا نفطر
تستغرب غرام بأنه لم يقترب منها ولكن تخجل ان تقول له بانها تريده و بشده ينظر اليها موسى وهو يعرف ماذا يدور في عقلها ولكن لا يتحدث لانه لا يريد ان يقترب منها لكي لا ياذيها وهو غاضب و يحاول ان لا يبين ذلك امامها ولكن اذا هبط عليها سوف يتعبها و بشده وهو اكيد لا يريد ذلك لتقول غرام برقه.انا محضرتش حاجه
موسى بهدوء.براحتك يا بابا روحي حضري وانا هاجي اساعدك بس هعمل مكالمه
اومأت له غرام وتنهض وتذهب الي الخارج ينظر خلفها موسى وهو لا يعرف ماذا يفعل الان من اتجاه والدته التي لا تتقبل غرامه زوجه له وهو لا يعرف ماذا يفعل لكي ترضي لا ينكر انه يخاف ان تفعل شئ مثل ما فعلت في الماضي لانها لا يفرق معها شئ سوا ان تفعل التي تريده هي تريد فتاه تكن خادمه لها تفعل التي تقول هي عليه ولا تناقش أمراه انانيه و بشده و موسى لا يقلل من شأن غرامه لكي يرضي والدته وهذا الاتجاه التي لا يلجأ له المعلم مهما حدث او مهما فعلت والدته يدق الهاتف ليمسكها و يفتح وهو يستغرب بشده ويقول.الو يا عمتي
صفاء بهدوء.فينك يا موسى
موسى بإستغراب.في الشقه في حاجه
صفاء.لا يا حبيبي اما تبقي تنزل عاوزاك في حاجه
موسى بهدوء.يعني مفيش حاجه
صفاء بغيظ.جرا ايه يالا هو انا علشان اكلمك لازم يكون فيه حاجه
موسى ببرود.انتي عمرك ما رنيتي عليا غير يا في حاجه يا هتقولي مصيبه غير كده مش بتقولي هفطر و اظبط اموري و هنزل اشرب معاكي شاي
صفاء.ماشي يا ابن اخويا متاخرش بدل ما اطلع اجيبك باللي عليك سلام
يغلق موسى الهاتف ويقول بوقاحه.ما يمكن ميكونش عليا حاجه تاخديني كده وليه قادره
يقول كلامه الوقح ويذهب الي غرام يراها وهي تضع الطعام علي السفره ليذهب يجلس و يسحبها لكي تجلس علي قدمه وينظر الي طبق يوجد به مربى ليبتسم بوقاحه و يضع اصبعة بداخل الطبق وينظر الي اصبعه بوقاحة و يضع امام فم غرام وهو يقول.افتحي بوقك يا فرسي
تفعل غرام مثل ما قال و يضع موسى إصبعة داخل فمها و يجعلها تاكل المربى وهو يحرك اصبعه داخل فمها بوقاحه شديده و غرام تغلق عيونها وهي في عالم آخر ليبسم موسى عليها و يجعلها تنام علي ذراعه و يسحب اصبعة من فمها و يضعه في فمه وهو يشرب من رحيق فمها بتلذذ شديد تفتح غرام عيونها وتنظر اليه وهي لا تعرف ماذا سوف يفعل بها هذا المعلم الوقح لتقول بغيظ لكي تخفي خجلها من نظره الوقح.ابعد كده عاوزه اكل
يعدلها موسى ويقول.طب كلي يا روح امك بس علي السريع
غرام بغيظ شديد.ليه حد بيجري و رايا من يوم ما اتجوزتك وانت مش مهنيني باكله ولا بنومه ايه الجوازه دي
يسحبها موسى من شعرها بخفه ويقول ببرود.مش عاجبك يا بت المرا
غرام بصوت عالي.ايوه مش عاجبني و انا عندي اعتراض
يبتسم موسي بوقاحه و يقرب أذنها من فمه و هو يقول لها كلمه وقحه بشده تفتح عينيها على اتساعها وتضربه بقوه علي صدره ليقول موسى بضحك وهو يمسك يدها.بس يا بت المرا
غرام بغيظ.وسع كده يا قليل الادب انا غلطانه اني قاعده معاك
موسى ببرود وقح وهو يضع يده على جسدها بوقاحه شديده.الحق عليا بقولك تعملي ايه في الاعتراض بتاعك يا غلطانه
تغلق غرام عيونها وهي تحس بلمسته الوقحه بشده وتقول.موسي
موسى بعشق وهو يقبل بجانب اذنها. ادمان موسى
غرام بضعف شديد.سيبني اكل حرام عليك والله
يبعد موسى يده من علي جسدها ويقول.طب يلا كلي
يقول كلامه و يمسك الطعام و يبدا ان يطعمها بيده وغرام تحس بانها طفلته تعشق هذا الشعور بشده لا تحس بانه فقط زوجها بل يكن ابيها الحنون و السند اليها الذي لا تحس بامان سوا وهي بين ضلوعه تنتهي غرام من الطعام و تبعد يد موسى من علي فمها بعد ما كان سوف يضع لقمه في فمها وتقول.خلاص شبعت
موسى بصوت عالي.عاوزه اكل عاوزه اطفح علي الكام لقمه دول يا غرام انتي بتستعبطي صح قدامك حلين يا تكملي طفح علشان مش كل شويه تتحججي انك جعانه يا مسمعش منك كلمه عاوزه تاكلي دي تاني
غرام بغيظ وهي تحاول ان تنهض من علي قدمه.اوعي كده سبني انت بقيت سافل اوي وانا كنت مفكراك مدب مش سافل و قليل الادب
يمسك موسى شفتيها بغيظ ويقول.عيب تقولي ل بابا قليل الادب يا جزمه
تغلق غرام عيونها وهي تحس بإصبعه التي يضغط علي شفتيها بقوه كبيره جعلها تتألم بشده يحس موسى برغبه شديده ليمسك فكها بقوه و يضم شفتيها علي بعض و هذا يجعلها مثل الفراوله الطازجه و جاهزه الي الطعام ليقول موسى برغبه شديده.غرام طلعي لسانك ل بره حبه يلا يا بابا
تفعل غرام مثل ما قال وهي مغيبه لينظر موسى الي لسانها التي بين شفتيها ليفعل مثلها و يخرج لسانه قليل و يهبط علي شفتيها مع لسانها و هو يقبلها بقوه و عنف شديد وكأنه يقبلها اخر قبله لهم يمسك شفتيها مع لسانها بين شفتيه و لسانه و يضغط عليهم بأسنانه تتوجع غرام برغبه شديده ولكن لا تمنعه من التي يفعله وهي تريد ذلك اكثر منه اصبحت تحب هذا منه بشده جعلها تريده في كل ثانية لا تشبع منه وهو يعرف كيف يتعامل معها وهذا يفرق مع غرام مازالت القبله مستمره و غرام انقطع نفسها تفتح عيونها علي اتساعهما وهي لا تعرف ان تتنفس تضربه بقوه علي صدره ولاكن هو لا يكن معها وهو مازال يقبلها بقوه وعنف شديد يفيق موسى من الذي به عليها وهي تضربه بقوه كبيره ليبعد عنها وهو يقول بغضب شديد.ايييه الفصلان ده
غرام بغيظ وهي تتنفس بصعوبه.يا شيخ حرام عليك انت معندكش غير قله ادب هتموتني
موسى ببرود وهو يسحبها بقوه.لما تموتي ابقي اتكلمي دلوقتي مسمعش نفسك
يقول كلامه وهو يحملها لم يعد يتحمل يريدها الان يدخل بها الغرفه ويضعها علي السرير وهو ينظر اليها يبعد عنها و يمسك قدمها و يسحبها بقوه وهو يدخل بينهم وينزع ملابسها لتقول غرام بضعف.موسي انت مش بتفكر غير في الحاجات دي حرام عليك
موسى بوقاحه وهو يقبل بجانب شفتيها.امال عاوزاني افكر في ايه وانا معاكي واحد محروم من العسل و القشطه من سنين و ما صدق يكون قدامه المفروض يعمل ايه اكيد هياكولهم فتاكلي وانتي ساكته
يقول كلامه ويهبط عليها بقوه بعد ما نزع ملابسه تصرخ غرام بقوه وهي تضع يدها على زراعة و تضغط عليه بأظافرها بقوه من شدة المتعه و الوجع نتركهم ليكونوا مع بعض الان لا احد يعلم ماذا يخبئ اليهم القدر
يفتح عيونه ويرفع يده و ينزع شعرها الذي علي وجهه وينظر إليها يبعد شعرها التي علي وجهها أيضا و يلفه ينظر اليها وهي تنام بين أحضانه عاريه تماماً يضغط بقوه علي خصرها لتتوجع ليلي بشده وتفتح عيونها وتقول بوجع ونعاس.حرام عليك ياخي ايه
جلال ببرود.قومي يا بت كفايه الساعه ثلاثة
ليلي بنعاس.جلال مش هقوم دلوقتي سبني انام بقي
ينظر اليها جلال بطرف عينيه و يمد يده الي السجائر التي بجانبه ويأخذ منها واحده ويضعها في فمه و يسحب منها نفس و ينفخه امام وجه ليلي لكي يزعجها لتفتح ليلي عيونها وتنظر اليه وتقول.انت مش هتسبني انام
جلال ببرود.لا
تلف ليلي الشرشف علي جسدها وتقول وهي كانت سوف تنهض.طب ماشي يا جلال انا هنزل اجيب البنات وخليك انت كده
يسحبها جلال له مره ثانيه وهو يقول.بنات مين ياما خليهم عند عمتي انا عاوز اخد راحتي
ليلي.هو البنات اللي هيقلو راحتك يا جلال ابعد يا راجل البنات وحشتني اوي
جلال بوقاحه وهو ينظر الي شفتيها.و ابو البنات مش وحشك يا بت
ليلي بدلع.ما انا معاك طول الليل يا جلال كفايه عليك كده دور البنات
جلال برغبه وهو يسحبها علي جسده.لا يا روح امك انا دوري لسه مخلصش انتي غايبه يومين
ليلي بدلع شديد.و حشتك يا جلالي
ينظر اليها ويهبط علي شفتيها ياكلهم بقوه لتبعده ليلي وهي تقول.وحشتك يا جلال
كان جلال ينظر إليها وهو يشعر أنّ الكلمة تثقل على لسانه وإن كان يشتاق إليها شوقا لم يخطر ببالها قط غير أنه لا يحسن أن يبوح بكلام جميل لا يعرف ان يفعل ذلك لتقول ليلي بحزن وهي تره سكوته.ايه يا جلال انا بقولك حاجه صعبة يعني لسانك مش قادر يقولها
يبتسم جلال لها ويقول بهدوء.وحشتيني دي كلمه قليله اوي علي اللي في قلبي يا ليلي
تبتسم ليلي بحب شديد ليقول جلال.هبله و بيضحك عليكي بكلمه يا ام ملك في ايه يا بت مالك من ساعه ما رجعتي وانتي مش علي بعضك
ليلي بغيظ.هو علشان عاوزه اسمع منك وحشتيني و كام كلمه حلوه ابقي مش علي بعضي يا جلال باينلك
مش مظبوط يا راجلي
جلال بهدوء.اه علي سيره راجلي جاسم اتجوز بنت كده لو شوفتك واقفه معاها هكسر رجلك انا بقول اهو بعد كده متلوميش غير روحك
ليلي بإستغراب.في ايه يا جلال وبعدين مين البت دي و افتكرتها من كلمه راجلي
جلال بسخريه.ايوه ما هي علي طول بتقول ل جاسم يا راجلي وعلشان كده لما انتي قولتيها افتكرتها
ليلي بضحك شديد.راجلي جاسم بيتقاله راجلي اول مره اعرف ان اخوك راجل يا جلال
يضحك جلال علي ضحكتها ويقول وهو يضربها بخفه علي ظهرها.يا بت الجزمه انا اخويا راجل راجل اوي
ليلي بنفس الضحك.اه ما انا عارفه
جلال.طب بطلي سحسها و يلا نفطر علشان نعمل ماتش قبل ما البنات يطلعوا
اومالت له ليلي وتذهب تفعل مثل ما قال ينظر خلفها جلال وهو يبتسم عليها وعلي حديثها فماذا سوف يحدث في هذه العلاقه وهل سوف تستمر بهذا الهدوء ام ماذا
بعد وقتٍ طويل كان فوق "السطح" يطعم الحمام الخاص به فهذه هي الهواية المفضلة لديه يعشق هذا الطير بشدّة نظر إلى الأسفل بعدما استمع إلى أصوات سيارات عالية بشدّة ليرى سياراتٍ كثيرة توقّفت أمام منزلهم ابتسم على الفور فهو كان يعلم جيّدًا من صاحب تلك السيارات ليقول بجمود شديد.أهلًا يا أبو نسب
🖊️مايا النجار🖊️
كده البارت خلص رايكم فيه وتوقعاتكم في الكومنتات و متنسوش الفوت و المتابعه استنوننننننننننننني في البارت الجديد باي بااااااااي 🫰💋♥️
تكملة الرواية من هناااااااا
لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كاملةمن هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا


تعليقات
إرسال تعليق