القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية قدرى انت الفصل الثالث وعشرون والرابع وعشرون بقلم نفين بكر



رواية قدرى انت الفصل الثالث وعشرون والرابع وعشرون بقلم نفين بكر





رواية قدرى انت الفصل الثالث وعشرون والرابع وعشرون بقلم نفين بكر

 



#الحلقة_23و24

بعد فتره خرجت وهي تلف راسها بالمنشفه

وترتدي لباس الحمام 

اقترب منها وهو يتشممها ...امممم حبيبتي وحشتيني

ووحشتني كل حاجة فيكي ...

علياء .وهي تضع راسها عل صدره .بدلال انت اكتر 

قدري ...حبيبي انا هنزل شويه وراجعلك 

علياء وهي تظنه بانه سيذهب ل صابرين 

لا لا انا انا تعبانه خليك معايا...

قدري بلهفه ...مالك حاسه بايه 

مش عارفة بس مش عوزاك تنزل 

قدري وقد جننه دلالها ...وبعدهالك ي عليا 

علياء ..بدلال مش عوزاك تنزل عوزاك تقعد معايا 

يعني مش هتزهقي مني 

علياء .تؤ تؤ خالص خالص 

قدري ...وبعدهالك ي بت الناس 

انا مش قد الدلع ده 

علياء وراسها عل صدره فيها حاجة لما ادلع علي جوزي حبيبي 

قدري وهو يبتسم لها ..لا ي قلبي مفيهاش حاجة بس اني اعصابي باظط والداكتورة قالت شهر 

يرضيكي اتعذب شهر

ضحكت هي وقالت تؤ ما يرضنيش 

قدري وقد هوسه دلالها ...فضمها اليه بشغف وقوة 

علياء..قدري اانت انت هتعمل اييه 

قدري ..قدري جننتيه طيرتي عقله منه وقبلها قبله بشغف عل شفتيها لتفلت منها تأوه تأخذ بكل تعقله 

فوضع يده عل راسها لتتخلل اصابعه في خصلات شعرها كي يتمكن من تملكه في تقبيلها 

كان يعتصرها باحتضانها لها بشغفه بها كان يقبلها 

قبلات خطفت انفاسها كانت كالمغيبه بين يديه 

كان يوزع قبلاته علي شفتيها وعلي وجنتيها وعلي عنقها 

اذابها وذاب بها غاب هو وهي في عالمهم الوردي 

الذي لايوجد به احد غيرهما 

بعد مدة قد توقف فيها الزمن فيه 

لم يسمعا غير تأوهات منها وهمهمات منه بعشقه وغزله لها 

حتي طرقت حنين الباب لتستأذن بالدخول 

ابتعد عنها بصعوبه وهو بلهث

اما هي فقد تحول وجهها لكتله من الاحمرار 

وشفتيها قد تورمت من شغفه بها 

وقد ترك علامات علي طول عنقها.......

تنحنح هو قبل ان يسمح للطارق بالدخول 

قدري بصوت متحشرج ..ادخل ....

حنين ..خالد بيقولك هو عمل اللي انت قولت عليه ...

قدري ...انا نازل اكلم خالد ورجعلك وقبلها عل جبينها 

بعد ماغادر 

حنين بابتسامه ....وشك عامل إكده لييه 

علياء ...لا ابدا اصل انا كنت باخد شور 

حنين ....هههههههه اها دا شور قليل الادب خالص 

علياء بغضب مصتنع ...انتي غلسه عل فكرة 

واللي بتعمليه فيا دااا هردهولك ان شاء الله لما تتجوزي خالد 

حنين بتنهيده .....امتي دا يحصل بس 

علياء وهي تناغشها ..هتموتي وتتجوزيه 

حنين ...يلا ي ختي كلي عشان تاخدي دواكي 

الا اخوي محرج علينا كلنا نبقي في خدمة البرنسيسه 

علياء ..احم عندك مانع 

لا ي ستي معنديش مانع .....

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

كان قدري مع خالد بالغرفة الخلفيه للسرايا 

كان موجود كل الخدم ماعاد واحده اسمه سيده 

كانت تاتي يوميا تنظف الاواني وتساعد بالطبخ 

وتذهب لبيتها بعد الانتهاء من عملها 

اقترب قدري من ورد والشرر يتطاير من عينيه 

الست عليا سقطتت بسبب برشام كان بيتحطلها في الاكل 

ومقيش حد كان بيعمل الاكل غيرك 

ورد وهي ترتعش 

والله ي قدري بييه انا ماليش زنب انا معرفش برشام اييه 

دا اني لو هأذي حد مش هأذيكم انتم 

الست هانم الكبيرة وحضرة جنابك خيركم علي وعلي اهلي 

ضيق هو عيناه وقال مين اللي كان في المطبخ وانتي بتحضري ل عليا العصير او الاكل 

والله ساعات الست هانم وساعات كتير الست حنين 

حد جه غريب ساعدك او عمل حاجة 

ورد وهي تبكي بخوف ..ابدا والله جنابك 

هتدخلي ولو حد سالك كنتي فين هتقولي قدري بييه

امرني بتنضيف الاوضه الخلفيه ثم تابع بحزم ....مفهوووووووووم 

ورد ..مفهم جنابك مفهوم ...

خالد ..طيب وسيدة دي ست كبيرة 

قدري ....مفيش مخلوق مش هنراقبه وهنشك فيه 

حرقه قلبي وقلبها علي ضنانا مش هتعدي بالساهل 

واللي عمل اكده هندمه واللي رفع السما لو كان مين 

خالد وهو يربط علي كتفه اهدي ي قدري وان شاء الله هنجيبه ......

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

عند هاشم 

رنت الجرس فتح لها 

زينب ...عاوزني في ايه 

هاشم ادخلي 

دخلت زينب ولكنها وقفت امام الباب بعد ما قفله 

هاشم وهو يرفع حاجبه...

جلس هاشم ووضع قدم فوق قدم وقال لها وهو يزم شفتيها 

ادخلي 

لاه مش عوزة ادخل انا جيت بس عشان اشوفك عاوز ايه...

هاشم وهو يزم شفتيه... بس إكده ، يعني ناعتيش بتشتاقيلي ...

سكتت هي ....

انزل ساق وسند بساعديه عل ركبيته

مش قولتلك متغيرة ...

نهض بغضب وتوجه اليها قولي بقي ايه اللي عوجك إكده بدال مااقطع خبرك 

نفضت هي يده وقالت ..مفيش حاجة 

هاشم...لاه فيه 

قالت وهي تبكي انت كنت فين من يومين 

هاشم ..ليه 

انا بسالك عشان تجاوب مش عشان ترود بسؤال 

هاشم ...اللهم ما طولك ي روح ..كنت في مصر 

زينب ..مع مين 

هاشم ...مع صحاب ليا 

زينب ..ولا مع الرقاصه اللي اسمها نوال 

هاشم وهو يشدها من زراعها ..انتي بتتجسسي علي 

زينب وهي تبكي ..لاه مش بتجسس انا سمعت امك وابويا بيتكلموو مع بعض حتي اسمع التسجيل اهو

اخذ هاشم الهاتف وسمع التسجيل بصوت امه وخاله والدايه

هاشم....سقطوو مرت قدري حسابهم تقل مع قدري 

زينب ..انت ناوي تعمل بيهم اييه 

هاشم...مالكيش فيه

زينب طيب هات التلفون عشان انزل 

تنزلي تروحي فين قالها وهو يلف زراعة عل خصرها 


حاولت التملص منه ولكنه كان يلفها بتملك 

هاشم سيبني 

لاه مش هسيبك قالها وهو يهمس في اذنها 

مد يده خلع عنها طرحتها 

زينب ....هااااشم 

هااا عوزة اييه قالها بهمس مغوي ...

قالت بتوتر ..انا انا عوزة انزل ....

لاه مفيش نزول انتي وحشاني ...

انت مش كنت مع الرقاصة ؟

هاشم ..لاه مش اني صحابي اني ماجيتش جمبها 

زينب ..لييه ؟

هاشم لم يرد عليها ..

زينب ليه ي هاشم مالمستهاش ...

ابتعد عنها وقال مفيش عادي 

زينب ..انت بتحبني ي هاشم ...

هاشم قال بكذب .لاه 

اومال كتت بتتحوزني عرفي لييه ...

هاشم.....عشانك بت هبله ورخيصة ....

همت بصفعه ولكنه مسك يدها قبل ان تلمس وجهه..

هاشم بغضب . عارفة لو كنتي عملتيها كنت قطعتلك يدك 

زينب ببكاء ..انت عملت فيا إكده ليه انا ازيتك في اييه 

هاشم بلا مبلاه مش انتي المقصودة ...

زينب....اومال مين ؟؟

هاشم ...ابوكي هو المقصود .. كنت عاوز انتقم من ابوكي فيكي .... 

زينب ببكاء مرير ..انا انا حامل يا هاشم ...

هاشم بصدمة ...اييه اللي بتقوليه ده ازاي تخلي حاجة زي دي تحصل اللي في بطنك ده لازم ينزل ....

زينب .....وهي مازالت تبكي روحت للدكتورة وقالتلي صعب ...

انا في بدايه التالت والانيميا عندي عاليه وقالتلي لازم يكون حد معاكي عشان لو حصلي حاجة وانا في العمليات 

يعني ممكن اموت فيها ....

هاشم بغضب وبدون وعي ..ما تموتي 

زينب بصدمة بقلمي نيفين بكر  ومازالت الدموع تنهمر من عينيها

انا مش فارقة معاك للدرجادي ؟ ثم اكملت 

انا مش خايفه من الموت علي فكرة الموت ستر للي زيي 

انا خايفه اموت ويعرفوا اني موت واني بسقط وساعتها العار هيلاحق اهلي طول العمر ...

انت لازم تتحمل مسؤليه غلتطك وتتكتب علي ..

هاشم بصرامة.... لاه مش هتجوزك وبصراحة إكدة انا 

لما هتجوز هتجوز واحدة شريفة نضيفه مش تلين وتنام مع واحد بمجرد سمعتلها كلمتين......

زينب بشفاه مرتعشه وببكاء مرير 

انا بقيت في نظرك حاجة رخيصه ومش نضيفه ..مش إكدة ....

ثم تابعت بغضب... 

انا غلتطي اني حبيت واحد زيك خاين للامانه عض في لحمه جبان مش راجل اصلا 

نزل بصفعه مدويه عل وجهها ادمت شفتيها واوقعتها ارضا 

وقال وهو يجز عل اسنانه ويمسكها من شعرها من الخلف كلمه زيادة وهقتلك واتوي جتتك ....

زينب وهي تقبض عل يده ....

ابوس يدك ابوس رجلك اعملها وتويني انت بيدك اغسل عار اهلي 

انا فعلا مش نضيفه ي واد عمتي

دفعها هو.... وهي ما زالت ارضا 

قامت ولممت شعرها ولبست طرحتها 

وعدلت من ملابسها ومسحت الدماء التي سالت من عل فمها اثر صفعه لها ....

اوعدك مش هتشوف وشي تاني وماتخافش انا مش هقولهم اي حاجة عليك ...

هاشم ..اوعي تفكري اني خايف من ابوكي او اخوكي 

اللي كيف البنته ....

لاه انا بجهز نفسي من زمان قوي عارفة من امتي 

من يوم ما سمعته وهو بيتكلم مع مرعي انه قتل ابوي 

ولبسوها لاخوه صدقي 

ساعتها حلفت مش هندمه عل ماله بس لاه هندمة علي شرفه كمان وهخليه يعيش طول عمره مزلول 

زينب وهي لا تصدق ما تسمع 

انت عملت فيا إكده عشان تنتقم من ابويا ؟؟

ماشي ي هاشم انا مش هكون السكينه اللي هتدبح بيها ابويا ابداا .....

هاشم وهو يضيق عيناه ويقترب منها ...تقصودي اييه ؟

مالكش فيه مش انت دبرت للي عملته كتر خيرك 

هاشم وهو يمسكها من زراعها 

هتعملي اييه ؟

هنزله ......و و 

وهعمل عمليه وهتجوز اي حد هيتقدملي 

هجم هاشم عل رقبتها يخنقها وقال وهو يبرق لها عينه ويقول بوجه نفرت فيه كل عروقه

لو عملتيها انا الي هقتلك بيدي و هتهوني علي 

انتي مرتي ومش هتكوني لغيري ابدا ....

كانت مستسلمه تريد الخلاص من تلك الحياة البائسه 

لم تقاومه كانت تريده ان يرحمها من عذابها .....

كان الصقيع يتسرب في اوردتها رويدا رويدا .....

اغمضت عينيها باستسلام لعلها تحصل عل السلام ولكن ....

ولكن لم ياتيها الخلاص ...تركها قبل ان تلفظ انفاسها 

تركها عندما شعر بها ووجد وجهها يتحول للزرقه 

تركها فوقعت ارضا وكانت تشهق لاحتياجها للهواء

جلس بجوارها بلهفه وفك طرحتها عنها لكي تستطيع التنفس

زينب زينب انا ماقصديش انتي زينب 

واحضر لها كوب ماء ..

ازاحت هي يده 

هاشم...قومي ادخلي جوه اغسلي وشك وارتاحي ....

لم ترد عليه .....

هاشم ..قولتلك قومي 

خرج منها صوتها بصعوبه ...

خلاص ي هاشم كتر خيرك عل كل اللي عملته فيا 

هاشم..... زينب اااااااتعدلي 

عدلت من ملابسها وتوجهت للباب 

هاشم ....استني هنزل معاكي اوصلك 

زينب وهي تبتسم بالالم 

لييه خايف علي الهبله الرخيصة 

هاشم.... زينب قالها بصوت جهوري هجيب البطاقه والمفاتيح وجاي معاكي 

سبقته هي للاسفل 

وعدت الطريق واوقفت سيارة تاكسي 

وركبت وانطلقت الي بيتها 

اول ما وصلت دخلت غرفتها .....

اما هاشم فظل يتصل بها ويتصل 

ولكن دون رد ....

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

في سيارة اسر 

كانت ندي تبكي وهو يهدأها 

انا قولتلك بدال هو مصمم علي حاجة خلاص

اسر ..يعني اييه خلاص ندي انا مااتعودتش اتنازل او انهذم بسهوله 

ندي ...انت ماتعرفهوش 

اسر ...بصي انا عندي الحل بس محتاج منك جرأة

ندي ..ايه هوو 

اسر انا حكيت ل بابا وخالك علي اللي حصل وكان عندي اقتراح 

ندي وهي تجفف دموعها ...قولي اييه الاقتراح 

اسر ...ااننا نكتب كتابنا ونحطوو امام الامر الواقع 

ولو هو مفكر اني طمعان انا مش عاوزك غير بالهدوم اللي عليكي هااا قولتي اييه 

ندي ............

رودي عليا انا مش بكلم نفسي 

ندي مش عارفة خايفة 

اسر بصي لو هنخاف يبقي هنستسلم وانا عمري ما هستسلم 

ندي طيب هنعملها ازاي دي 

اسر انا هقولك تيته تتصل بيكي وتطلبك تشوفيها ونسافر هناك وكله يتم زي مااحنا عاوزين هااا ايه رايك 

ندي ...اي حاجة هتعملها عشان نبقي مع بعض انا موافقه عليها 

اسر وهو يضمها اليه ويقبل جبينها ....يبقي اتفقنا ......

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

في غرفه صابرين 

هانم بغضب ...كيف ده تسافري اني مش موافقه 

صابرين ..ي اما اني هروح اسبوع اقعد عند خالي 

زي ماانتي شايفه عليا مسقطة وقدري مش هينفع يسيبها 

هانم بغيظ ..وانتي بقي حمامة السلام اللي هتسيبي جوزك عشان خاطر ضرتك مسقطة 

بت انتي اني مش عارفة انتي الهبل دة جيباه منين 

مانتيش مسافرة 

صابرين ...يا اما عشان خاطر سيبيني اروح لخالي اغير جوو 

هانم ....لاه مش هخليكي تهدي اللي ببني فيه 

واعملي حسابك تتمسكي في حقك وتتجدعني عشان تجيبي الواد اللي هيورث كل حاجة 

اما علياء اني هدورلها علي مصيبه تاخدها من هنا 

صابرين ...اما ابعدي عن علياء ي اما قسما بالله اني اللي هروح ل قدري وهقوله علي كل حاجة 

كفايه بقي اللي حصلها واللي حصلي 

هانم باستهزاء...وحصلك اييه بقي 

اتجوزت واخد ما بيحبنيش ولا هيحبني 

عشقت واتعلقت بيه وهو عمره ما هيكون ليا 

عايش معاي وقلبه مع واحده تانيه 

عرفتي ي اما حصلي اييه 

هانم....انا في الاخر اللي طلعت غلطانه 

انا بدور عل مصلحتك عوزاكي تبقي ست الدار والبلد 

صابر ين ..واني ماكنتش عوزة  بقلمي نيفين بكركل ده انا عاوزة راحة البال 

عوزة واحد يحبني عشاني اني صابرين 

مش بسبب مأمرات وتخطيطات 

انا زهقت وتعبت طول عمرك بتقوليلي هجوزك قدري 

هتبقي ست البلد ومرت الكبير اللي كلمتك هتبقي مسموعه 

عمرك ما قولتلي اتعلمي واكبري وكوني حاجة كبيرة 

عشان انا اللي ابقي حلم ليه مش العكس 

اخر كلام عندي ي اما انا هبعد عشان اعرف اقرر اني عوزة اييه 

هانم ....ماشي ي صابرين هتندمي وبكرة تقولي امي قالت 

وتركتها بغضب وذهبت 

وهي تتوعد في سرها بشر ...مش هسيبك تعملي فيا وفيكي اكده لازم عليا تغور من اهنه باي طريقه وتكون روحة بلا راجعه ...........

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

كان قدري يصعد السلم فقابل هانم 

كيفك ي كبيرنا ....

قدري ..الحمد لله ي مرت عمي كيفك انتي 

هانم ..الحمد لله بخير ثم اكملت 

انت ازاي توافق ان مرتك تسافر وهي ما كملتش 

شهر جواز عاوز الناس تاكل وشنا 

قدري ...هي اللي عوزة اكده وانا عاوز راحتها 

هانم ..دي بت مخبوله 

قدري .. مرت عمي اللي هتعمله صابرين الصالح 

انا مش هينفع اسيب علياء اليومين دول عشان الظروف اللي هي فيها 

هانم ..انت مكبر الموضوع اوي مااحنا ياما سقطنا وولادنا 

وجوازنا ماعملوش اكده معانا 

قدري بجديه ...مرت عمي اللي بعمله شئ يخصني اني وما يخصش اي حد وبعد اذنك عشان علياء تعبانه واني سايبها من بدري 

وتركها وهي تغلي من الغيظ .😜

❤💞💞💞💞💞💞💞💞❤

صعد قدري ل علياء 

التي كانت معها حنين 

السلام عليكم .. 

علياء وحنين وعليكم السلام ....


حنين بمزاح ..البرنسيسه اكلت واخدت دواها وقعدت معاها اسليها لحد ما ترجع 

قدري ..واحنا ما يهمناش غير راحة البرنسيسه 

قالها وهو يجلس بجوارها ويقبل اعلي راسها 

تنحنحت حنين بخجل ..طب انا هنزل اشوف الحجة يمكن تكون عاوزة حاجة وذهبت ....

اخذها قدري بين احضانه 

حبيبتي عامله ايه دلوقت 

علياء..الحمد لله احسن كان عاوزك ف ايه 

قدري ..بنراجع شويه اوراق وخلصتها عل طول وطلعتلك

علياء بتردد ...انا انا كنت عاوزة اسالك عن حاجة 

قدري وهو يضمها اليها اكثر ..قولي ي حبه القلب .

ابتسمت علياء وقالت 

هو الوضع يعني هيبقي ازاي بينك وبين صابرين 

قدري . وهو يتنهد .بصي ي ستي صابرين هتسافر عند خالها 

وهتقعد هناك شويه


علياء ..هو انت اتفقت معاها علي ايه 

قدري متفهما لغيرتها ...علياء حبيبتي انا عاوزك تطمني عل الاخر 

صابرين اعتبريها مش في حياتنا 

علياء.... يعني اييه 

قدري ..يعني انا هطلقها بس مش دلوقت مش هينفع 

عشان احنا مابقلناش غير ايام يعني انتي فاهمه كلام الناس وكفايه انها اتظلمت بجوازه ماكنتش المفروض تحصل 

علياء .. قالت بغيرة ...مش انت اللي اتجوزتها ....

قدري وهو يزفر ....خلاص ي عليا اللي فات مات مالهوش عازة الكلام داا

ثم قبلها عل شفتيها وقال

يلا ي حبه القلب عشان ترتاحي واني وراي حاجات كتير بكرة بأذن الله .....

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مر شهر عل ابطالنا 

اسر وندي ❤اتفقا مع والدة ندي وخالها ووالد اسر والدته سوف يتم كتب الكتاب بلاسكندريه اثناء زيارة ندي المزعومة ل جدتها 

حنين وخالد💔 لم يحدث بينهم جديد لانه سافر القاهرة كي يتم بعد الاعمال 

عل هاشم وزينب 💔كان هاشم كالمجنون لم يتقابل معها ولم يتكلم معها منذ اخر مرة راها في بيته 

كان يراقب بيتها علها تخرج فيستطيع الكلام معها 

وزارهم اكثر من مرة ولكنها لم تكن بمفردها دائما والدتها كانت معها 

اما هي فكانت حزينه لا تتكلم مع احد ولا تاكل الا القليل 

اما عن ابطالنا علياء وقدري 😍😘مرت الايام جميله هادئه كان يحتويها دائما حتي في عز انشغاله 

ما كان يطمئن عليها حتي جاء صباح ذات يوم ....

كانت نائمه باحضانه وهو غارق في نومة 

استيقظت هي اولا وظلت تنظر اليه 

في وداعة وبهيام وهي تبتسم رفعت يدها ومررت اناملها عل وجهه كانها تنحته 

عل عينيه وعل انفه الشامح عل لحيته 

ونزلت عل شفتيه كانها ترسمهم 

استيقظ هو ولكنه ظل مغمض عيناه كان يراقبلها 

تحرك هو وكأنه يتململ 

اقتربت منه ودفت وجهها في تجويفة عنقه كانها لم تفعل شئ

اقترب من اذنها وقال ...

كنتي بتعملي اييه ...

علياء ..هااا مش بعمل حاجة انا نايمه ...

قدري وهو يقهقه ولما انتي نايمه بتتكلمي ازاي 

قالت لتتهرب انا هقوم اعملك الفطار عشان ما تتاخرش عل شغلك ....

قال وهو يشدها اليه 

تعالي هنا رايحة فين قبل ما تصبحي علي

علياء ... صباح الخير ....

قدري ...حاف إكده 

علياء وهي تميل عليه وتقلد لهجته لاء مش حاف إكده 

وقبلته عل وجنته 

قدري وهو يهز راسه . ..لالالا الصباح ما بيكونش اكده 

علياء ..اومال بيكون ازاي 

قدري وهو يقربها اكثر وينظر الي شفتيها 

بيكون إكده وخطفها بقبله خطفت معها انفاسها

غابت بها عن واقعها ك كل مرة يعترب منها ينسيها نفسها اسمها مكانها ...... بقلمي نيفين بكر........

بعد مده ابتعد عنها وقال وهو يلهث ....

انا هقوم اغير والبس ورايا كذاا حاجة وهعدي عليكي بعد العصر عشان معاد الدكتورة ماشي ي قلبي 

هزت هي راسها وارتمت عل الفراش بعد ما دخل الحمام 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

في بيت جابر هانم وهي تتكلم بغل وحقد 

احنا كل ما نعملو حاجة عشان نغورها 

بنثبت قدمها اكتر .زي ما يكون عامله عمل بنت الرفضي 

جابر ...مهو كله عل يدك قولي نعملوا اييه ماعملنهوش 

هانم ...فكر في مصيبه ليها تخليه ما يعرفش يبص في وشها يقرف يقر ب منها 

جابر ...ماشي سيبيني ارتبها في دماغي بعد جوازي ولدي علي بنت مرعي 

هانم ...ودي امتي ان شاء الله 

جابر ...الاسبوع الجاي 

هانم ...ماشي لما نشوف وياريت تكون هي وحنين 

عشان يبقي كسرناه وما يلقاش صدر حنين غير بتي 

وساعتها الكلمته هتبقي كلمتي والشوري شورتي .....

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞


كان في المعاد المحدد له هو وهي في المشفي 

الطبيبه ..بعد الكشف عليها 

لا حالتنا تمام ومفيش اي قلق وتقدروا تمارسوا حياتكم الطبيعه ....

علياء ... يعني ي دكتورة الاجهاض دااا ماسببش اي مضاعفات 

الطبيبه...لا اطمني وان شاء الله في ااقرب وقت ممكن يتم الحمل 

قدري وهو ينهض ...بأذن الله ي داكتورة وشكرها واستاذن 

خرج هو وعلياء ...علياء ثواني ي حبيبتي هسال الدكتورة في حاجة وجاي 

دخل لها مره اخري ..داكتورة كنت عاوز اسألك هو الدوا ال اخدته وكان السبب في السقط ده مالهوش اي اثر 

الطبيبه...لا ما تقلقش مفيش اي اثر ليه ولا ليه اعراض جانبيه 

قدري بامتنان متشكر متشكر ي دكتورة 

خرج واخذ علياء وركبا السيارة 

وهم بالطريق ...

علياء ..دا مش طريق السرايا انت رايح فين 

قدري وهو يرفع يدها ويقبلها ...هنروح نبات في اوتيل 

علياء ..لييه 

قدري ...عشان نكون عل راحتنا 

علياء ..طب انا ماعملتش حسابي وما جبتش هدوم 

قدري وهو يغمز لها واحنا هنحتاج الهدوم ف ايه 

علياء وقد تلونت بالاحمرار من الخجل 

قدري عشان خاطري طب نفوت نجيب غيارين بالعدد 

قولتلك مش هنحتاج هدوووم ☺

وصل للغرفه وهو يتكلم مع خالد 

ايوة انا اجازة 3ايام   لو في حاجة ضروريه ابعتها ا عل الواتس عشان هقفل الفون 

مشوار اكده  يلا سلام ...

علياء باندهاش ..قدري 3ايام هنا طب ازاي 

جزبها هو اليه بشغف وقال وهو يقبلها 

انتي وحشاني قوي قوي  وال 3ايام مش كتير ولا حاجة 

انا عاوزهم 30يوم  مش 3ايام بس 

ااااه لو تعرفي بعشقك قد اييه ولا مشتقلك كيف 

علياء ..حبيبي بتحبني اووي كدااا

قدري ...ااااه ي قلب حبيبك  اااه ي حبه القلب 

ثم اخذها  بقبله عاصفة اذابتها 

كان يقبلها عل رقبتها ووجنتها ويرجع لشفتيها 

كانت تبادله شغفه جنونه عشقه لهفته  فهي مثله تمام عااااااشقه 😍😘😍😘😘😘😘

رفعت يدها لتحاوط عنقه فقدميها لم تستطيع عل حملها 

فقد اهلكها بهجومه عليها 

وبسرعها لم تتخيلها كانت ملابسها وملابسه تتكوم تحت ارجلهم  

حملها هو ووضعها عل الفراش واعتلاها وبداء في 

بث حبه وشوقه اليها تارة برفق وتارة بشغف وتارة اخري بهوس و جنون....

بعد مدة ليست بقصيرة كانت تتوسد صدره

قدري وهو يلف خصله عل اصبعه ويقول لها بمراوغه 

انا ماكنتش اعرف انك مشتاقلي إكده 

علياء ..وهي تدفس راسها بعنقه ....قدري الله 

ليقهقه قدري بكل صوته خلاص ي ستي خلاص 

علياء...هي ماما وحنين عارفين اننا هنبات برة 

قدري وهو يعتليها ..انا مش عاوزك تفكري في اي حاجة غير اننا مع بعض ....

وهبط بشفتيه ليلتهمها بتلذذ وشغف ليخطفها ويخطف انفاسها في رحله طويله عميقه من رحلاته المهلكه لحواسها 

ظل قدري طول الليل يبث لها حبه وشغفه وجنونه وهي تبادله  عشق بعشق وجنون بجنون حتي خارت قواهم 

وذهبوا في ثباااااات عميق 

😚☺😍😘


يا اميرتي يا جميلتي ....

بات الأمل في عيني يروي الجفن صبراً

والعشق في جسدي يجعلني ادوب


والام الشوق تروي فؤادي عطشاً

وما اداركي وما عطش القلوب


يا اميرتي يا جميلتي يا سيدة كل النساء

لا تتركيني في وحدتي فالابتعاد عنك ابتلاء


يصعب عليا تحمله وحان وقت الانتهاء

سأكون معكي برغبتك وكما مولاتي تشاء


يا حور عين قد اكتفيت من العذاب

الله رحيم فكيف انتي لا ترحمي


سؤالي انتي وانتي الرد والجواب

حني على قلب قد بات مغرم


يا اميرتى ياجميلتى ياسيدة كل النساء

لا تتركينى فى وحدتى فالابتعاد عنكى ابتلاء


يصعب علي تحمله وحان وقت الانتهاء

سأكون معكى برغبتك وكما مولاتى تشاء

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

خلص البارت ي عسولات 

رايكم توقعاتكم 

وبحبكوووووو قااااد كدهوووو

❤❤❤❤.... يتبع 


 تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملةمن هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا


تعليقات

close