روايه عشق الوقح الفصل الثانى والثلاثون 32 الأخير بقلم مايا النجار حصريه
روايه عشق الوقح الفصل الثانى والثلاثون 32 الأخير بقلم مايا النجار حصريه
(البارت الثاني والثلاثون و الاخير من عشق الوقح بقلم مايا النجار)
نجلاء بابتسامه خبيثه. شوفتي جوزك حبيبك كان مقضيها ازاي قبل ما ياخدك ده لو مكانش لسه مقضيها فاكره نفسك هتاخديه لوحدك صح و الونش بقي ليكي وبس بس لا يا شغف الونش من يومه مش بيعرف يكون مع واحده بس هو اه اتجوزك بس الجواز ده مش هيطول اخرك معاه شهر ولا اتنين و هيرميكي زي ما عمل في الي كانت قبلك
لم ترد عليها شغف ولم تكن معها من الأساس حديثها يتردد في أذنها ولكنها في عالم اخر وهي تمسك صور فاروق وهو علي السرير و بجانبه نجلاء صور كثيره بمناظر ابشع من بعض لا تعرف كيف استطاعت أن تقف وقدمها مازلت تحملها كادت نجلاء ان تتحدث ولكنها تري الذى يدخل مثل الثور الهائج وهو يراها امامه ويقول بغضب عارم وهو لم ينتبه للصور. انتتتتتتتتتتتي بتعمللللللللي اييييييه هننننننا يا فاجرررررررره
نجلاء بخوف ولكنها تتصنع القوه. جيت علشان اقول للمدام كلمتين و خلاص قولتهم استاذن انا
وكادت أن تركض ولكن يسحبها فاروق من شعرها بقوه ويقول بغضب بعد ما نظر الي الصور. انتتتتتتتتتتتي جبتي الصور دي ازاي مين الي في الصوره يا فاجره هي حصلت تفربكيلى صور
نجلاء بوجع. لا انا معملتش كده يا فاروق الصور دي حقيقيه وانا الي مصوراهم لينا مع بعض ولا انت هتنكر الي حصل بينا كمان مش كفايه رمتني بعد ما خدت الي انت عايزه سيبني اروح لحالي سيبني انا كده اخدت حقي منك
ينظر اليها فاروق ولا يعرف ماذا يفعل معها يريد ان يقتلها كاد أن ينزل علي وجهها بصفعه ولكنه يري شغف وهي تقع علي الارض مغمي عليها فيترك نجلاء التى ركضت للخارج و يحمل شغف بخوف ولهفه. شغف حبيبي قومي والله البت دي كدابه شغف
يخبط علي وجهها بخوف وهو يري وجهها الشاحب يمسك كأس الماء الموجود على الطاوله و يسكب علي وجهها لتفتح شغف عينيها وتستوعب ما حدث وتصرخ بأعلى صوتها وهي لا تصدق ما حدث يحاول فاروق ان يضمها ولكنها ضربت يده بقوه وهي تقول. يا كداااااااااااب كداااااااااااب انت انت خونتي ازاااااااي تعمل فيا انا كده ازاي يا فاروق انا حبيتك ازاي لالالالالا متقربش مني خلاص انت بعت ما لمست الحيوانه دي اوعي تقرب مني تاني اوعي ابعد عني ابعد اوعي تقرب وإلا هموتلك نفسي والله هموت نفسي
فاروق بصوت عالي وهو يحاول ان يهدئها. شغف اقسم بالله كدابه هي كدابه معملتش معاها حاجه وحياتك عندي يا شغف ما عملت معاها حاجه هي عايزه تخرب علينا يا شغف بلاش تخلي الشيطان يدخل بينا يا روحي اوعي تفكري أن فاروق ممكن يعمل حاجه حرام بالشكل ده والله العظيم انا ما لمست واحده غيرك كان اخري كلام و بطلت من قبل ما تدخلي حياتي و احبك بطلت وحياة ربنا بطلت وهي الي كانت بتقرب حتي بعد ما ناصر خطبها عملت مشاكل بيني وبينه و خلتنا مش طايقين بعض وبعد ما اتصلحنا انا وهو جت تدور علي مصيبه تاني تخرب علينا احنا اوعي تصدقي الكلام ده يا شغف اوعي تخربي بيتنا الي لسه بيتبني
تهز شغف رأسها وهي لا تعرف تفكر في شئ لا تريد الان سوا حضن فاروق رغما بأنها لا تطيق ان تراه امامها ولكنه الحضن الدافئ الذي لا تعرف الهروب سوا فيه تدخل حضنه وهي تبكي بحرقه جعلت فاروق يلعن نفسه الاف المرات ليضمها وهو يقبل رقبتها فتغلق شغف عينيها وتنام من شدة البكاء ينظر اليها فاروق و يتركها في حضنه لم يتحرك
كان يجلس وهو يهز قدمه بغضب تجاهلها له يغضبه اكثر من حديثها القاسي لا يريدها ان تصمت بهذا الشكل لينهض ويدخل الغرفه يراها تجلس و اياد يلعب بجانبها ليقول ببرود. اياد حبيبي انزل العب مع ستك تحت يلا وانا شويه و هاجيلك
يهز اياد راسه ببراءة ثم يذهب للخارج ينظر عمار الي تسنيم ثم يقول. حلوه اوي قلبة الوش دي يا تسنيم عامله حوار من غير حوار يعني الخصام ده ليه مش عارف كلمه اتقالت و خلصنا هنفضل في القرف ده كتير
تسنيم ببرود. والله الكلمه الي اتقالت و خلاص دي سابت اثر كبير عليا خلتني احس بإحساس عمري ما كنت احب اوصل له و الكلام في الموضوع ده كل شويه بيضايقني اكتر
يسحبها عمار من خصرها بقوه ثم يقول بغضب. انا سكت كتير بس كفايه عليكي كده مش هستحمل انا الهم ده كتير
تسنيم وهي تتصنع القوه. وانا قولتك تستحمل يا عمار متستحملش يا حبيبي و طول ما انا حاسه اني موجوده هنا علشان اربي ابنك فاعتبر بان علاقتنا منتهيه من دلوقتي
عمار بغضب. انتي هبله ولا عبيطه يا بت بقي انا ادفع مهر ونفقه ومؤخر و عفش وليله زرقه علشان اربي ابني عنه مااتربي يا تسنيم انا متجوزك علشان عاوزك ليا مش لابني و لو مش عايزه تربيه يا ستي خليه مع امي وملكيش دعوه بيه خالص انا هعرف اربيه و اطلعه راجل ازاي من غير واحده يعني بس اقفلي علي موضوعك ده
تسنيم. مش مصدقاك وبعدين انا قولتك سبب من الأسباب جوزنا اياد علشان مش عاوزه حضرتك تروح تجيبله واحده تعذبه
عمار بغضب. تسنيم انتي عايزه ايه انا خلاص جبت اخري منك النهارده
تسنيم بوجع. متضغطش علي وسطي بس
ينظر اليها عمار وهي تضغط على شفتيها من الوجع ليضغط اكتر علي خصرها وهو يقربها منه اكثر و يقول قبل ما يهبط علي شفتيها. بحبك يا تسنيم
تبرق تسنيم عينها وتشعر بجسدها يرتجف لا تعلم من اثر الكلمه التي قالها ام من اثر قبلته التي هزت كيانها يسطحها علي السرير وهو لا يترك شفتيها و يأخذه الي عالم لا يوجد سواهم و تغلق هذه العلاقه بعد اعتراف عمار الصريح بحبه لتسنيم
في صباح يوم جديد تفتح عينيها وهي تشعر برأسها ثقيل و لا تري امامها بشكل جيد تنظر اليه وهو نائم وهي مازالت علي جسده لتبدأ تتذكر ما حدث فتبكي بقوه وهي تدفن رأسها في عنقه وقلبها يرفض ما حدث يفيق فاروق ويقول وهو يسمع صوت بكائها يعلو اكثر. شغف حبيبي اعملي اي حاجه فيا بس بلاش تعيطي انتي كده بتموتيني والله بلاش العياط
شغف بشهقات. انت خونتني صح يا فاروق
فاروق. محصلش و لو حصل فكان من الماضي بتعاقبيني علي حاجه عملتها قبل ما اعرفك
شغف بغضب. يعني حصل يا فاروق
فاروق بغضب أكثر منها. لو كان حصل يا شغف لو كان ده محصلش انتي عايزه تغلطيني و خلاص ها
شغف. انا عاوزه اروح عند بابا يا فاروق لو سمحت وصلني ليه و لو مش عايز انا هروح لوحدي
فاروق بغضب. ملكيش خروج من هنا غير لما نحل المشكله دي يا شغف
شغف بدموع و صراخ. حرام عليك خليني امشي من هنا المكان الي انت فيه بيخليني مخنوقه
يقربها فاروق منه ثم يقول بغضب. من امتي الكلام ده مكنش كلامك ليا امبارح الكلام ده لفاروق استحملك و اسمعك في كل الي صدر منك ومع اول مطب ليا بقيتى بتتخنقي من المكان الي انا فيه ها ردى عليا يا شغف ردي ايه انا استحمل و اسامح وانتي لا احسن مني في ايه انتي
شغف بدموع. فاروق سيبني يومين بس يومين ارتاح فيهم و يمكن انسي صوتك وهي في حضنك سبني بس
فاروق بجمود. تمام يا شغف قومي البسي علشان اوصلك
تذهب شغف بسرعه وهي لا تريد ان تنهار امامه ينظر فاروق امامه وهو لا يعرف ماذا يفعل يريد ان يمعنها ولكنها سوف تصر اكثر لهذا تركها تذهب وهو ينوي أن يأخذها بعد يومين يذهب إلى الحمام الثاني لكي يغسل وجهه و يخرج يراها جاهزه وهي تحمل ميجو علي ايدها و تاخذ شنطه ليقول. ايه لذمتها الشنطه دي هما يومين و هترجعي
شغف. معيش هدوم هناك و دول حاجتي المهمه بس
يهز فاروق راسه ويذهب ياخذ منها الاشياء ويحملهم هو ويذهب للخارج يركب السياره ويقودها بسرعه وبعد فتره يقف امام فيلا مختار بعدما دقت شغف علي نوال و علمت بأنهم في الفيلا الان كانت شغف سوف تنزل ولكن يسحبها فاروق ويجعلها تجلس على قدمه ويقول وهو يضمها بجميع قوته. لو احتاجتي حاجه كلميني يا شغف وعاوزك تحطي الكلمتين دول حلقه في ودنك انا مخنتكيش وحياتك عند قلبي انا ما خنتك ولا في الماضي ولا دلوقتي ولا في اي وقت هسيبك تفكري يومين بس اوعي تخربي بيتنا يا شغف اوعي
تهز شغف رأسها وهي تحاول ان لا تبكي امامه ليتركها فاروق و تنزل شغف من السياره و يأخذ البواب اشياءها و تدخل الفيلا تري ابيها ينتظرها و عينه يوجد بهم لهفه لم تراها طول عمرها يفتح مختار يده لها وهو يشير لكي تأتي الي حضنه تركض شغف و تضمه بقوه وهي تبكي بعنف شديد يضمها مختار بندم شديد علم بأنها ابنته وهو ظلمها كثيرا لا يعرف ماذا سيفعل لكي يعوضها علي ما فاتها من عمرها وهو يعاملها بجفاء
مر يومين علي هذه الاحداث لم يتغير بهم شئ
من اليوم الذى ذهبت شغف عند ابيها و فاروق يتجنب الذهاب الي شقتهم لانه يراها في كل اركان المكان وهذا يتعبه بشده ويذهب لكي يبدل ملابسه ويبقي طول الوقت في القهوة يشرب سجائر و (شيشه) ولا ينام وجهه اصبح باهت بشده اما شغف فلم تقل عنه شيء سوا ان وجود ابيها يعوضها عن غيابه قليلا ولكنها بمجرد ما تغلق عليها باب غرفتها تبكي بحرقه و وجع لأنها لا تعرف كيف تسامحه تحاول ولكن صورته علي السرير وتلك الحقيره في حضنه لا يخرج من عقلها
كان يجلس في القهوه وهو يشرب من هذه (الشيشه) يفكر فيها يغلق عينه وهو يقول في داخله. ينعل ابو الحب يا ونش البت خليتك تخيب يا راجل بقي انت نفسك الي كانت تتهز ليك شنبات هزك غياب البت دي هي اختارت تشوفك بعين غلطانه يبقي ليه تفكر فيها خلاص ارميها ورا ضهرك فات تلت ايام و مفكرتش ترن عليك سابتك وهي عارفه انك بتعشق تراب رجليها هي مش هترجعلك خلاص اقفل الصفحه الي بتوجع قلبك دي
يتنهد بثقل شديد فيسمع الذي يقول. شكلك مش عاجبني يا صاحبي بتعذب نفسك ليه يا ونش أيه الي صابك يا صاحبي
يهز فاروق راسه وهو يقول. هي يا ناصر صابتني بعيار دخل قلبي هزتني يا صاحبي مخلتش فيها الونش خالص
يجلس ناصر بجانبه ثم يقول. متقولش كده يا ونش ولا عاشت ولا كانت الي تدمر الونش
يبتسم فاروق بسخرية وكأنه يقول له( عاشت و كانت و اسمها شغف ادمان الونش)
يكمل ناصر حديثه وهو يقول. يوم السبت خطوبتي يا ونش جاي ولا الدور الجاي
ينظر اليه فاروق بإستغراب ويقول. علي مين
ناصر بهدوء. بنت حسين الي علي اول الشارع امي قالتي عليها وانا شوفتها كام مره كده و عاجبتني قولت كفايه قله ادب و اتلم بقي
فاروق بهدوء. ربنا يتمملك علي خير يا صاحبي
يهز ناصر رأسه و يخرج هاتف من جيبه و يضعه امام فاروق وهو يقول. التلفون ده عليه تسجيل لنجلاء وهي بتعترف ان محصلش بينكم حاجه وهي الي مفبركه الصور دي علشان تخرب عليكم انا مسكتها و هددتها اني هنشر الصور خافت انها تتفضح في العلن وقالت كل حاجه خده و روح لمراتك وحل المشكله الي بينكم و رجعها معاك بدل ما انت شويه و هتقطع شراينك عليها كده
يقول ناصر حديثه ويذهب ينظر خلفه فاروق وينظر الي الهاتف وهو يفكر بأن هل ثقة شغف فيه تحتاج لدليل لكي ترجع معه هل هذه هي الثقه التي بينهم هو ببرر لها كثير وهي اذا كانت تحبه مثل ما تقول سوف تصدقه بدون شئ سيتركها اليوم ايضا واذا لم تتحدث معه سيذهب اليها و يجعلها تسمع هذا التسجيل ولكنه لن يأخذها معه سيتركها الي الابد ياخذ الهاتف و يخرج من القهوه ويذهب الي شقته يدخل الشقه ويأخذ نفس عميق وهو يشم راحتها تدخل قلبه بعنف شديد يرمي جسده علي الأريكة ويغلق عينه يمر الوقت وسمع صوت دق الهاتف يمسكه وينظر لترتسم علي وجهه ابتسامة عريضة وهو يري اسمها ليفتح بسرعه ويسمعها تقول بخوف. فاروق الحقني
ينهض فاروق بفزع وهو يقول. في ايه شغف
شغف بدموع وخوف. العربيه وقفت في الطريق ومفيش حد و الدنيا ضلمه اوي بكلم بابي فونه مقفول و طنط نوال برضو الشبكه مش مجمعه تعالى بسرعه انا هموت من الخوف
يقول فاروق بغضب شديد وهو ينزل علي الدرج بسرعه. وانتتتتتتتي اييييييه الي خرجك يومك اسود يا شغف قولي انتي فين ولا شغلي الجي بي اس
تفعل شغف مثل ما قال ويظل فاروق معها علي الهاتف وهو يقود سيارته بتهور شديد وهو يسمعها تبكي بخوف وبعد فتره قصيره ويقف فاروق السياره امام سيارتها ينزل ويراها داخل السياره تغلق علي نفسها بخوف يقول لها. اطلعيلي
تخرج شغف من السياره وهي تحمي وجهها بيدها خوفاً ان يصفعها ليسحبها فاروق من شعرها بقوه ثم يقول بغضب. هو انا ناقص فجر يا بنت الكلب تخرجي في الوقت ده بتاع اييييييييه انتتتتتتتي مش بتحرمممممممممي
شغف بشجاعة مزيفه. وانت مالك اخرج في الوقت الي انا عايزاه بابي عارف و موافق انت مالك ومالي مش سيبتني بقالك يومين ومش بتكلمني جاي دلوقتي ليه
يقول فاروق بغضب وهو يسحب شعرها اكثر. كلامي معاكي بعدين اما ربيتك علي خروجك من غير اذني قولي عليا مرا
ينهي حديثه و يسير الي سيارته وهو يسحبها من يدها يدخلها السياره ويغلق الباب بقوه تقول شغف. وديني عند بابا يا فاروق
فاروق ببرود. يعني مش هتيجي معايا يا شغف
شغف بدموع. سيبني يومين
يهز فاروق رأسه ثم يقول بجمود. معاكي شهر غيابك مبقاش يفرق
ينهي حديثه وهو يقود بسرعه اكثر وبعد فتره يقف امام فيلا ابيها تنزل شغف من السياره تري المكان مظلم لا يوجد ضوء لتقول بخوف. ممكن توصلني لحد الاوضه بتاعتي انت عارف اني بخاف من الضلمه
بدون كلمه يسحبها فاروق من يدها ويدخل بها الفيلا التي كان بابها مفتوح و البواب يجلس امامها يصعد علي الدرج وهي تسير جانبه ولا ترى من الظلم وكادت ان تقع ولكنه يمسكها بسرعه و يسير بها مره ثانيه يدخل الغرفه و يغلق الباب ثم يقول بجمود. شغف عندك فرصه واحده انك تلمي حاجاتك علشان نمشي علشان انا لو خرجت من المكان ده عمرك ما هتشوفيني تاني اخر فرصه و بلاش تحسسيني ان حبي ليكي رخيص اوي
شغف بدموع. فاروق وحياتي عندك بلاش تضغط عليا حط نفسك مكاني شويه انت لو شوفتي ب
. شغغغغغغغغغغغغغغغغغغففف كلمه زياده و هسحب لسانك الصور مش حقيقيه افهمي بقي وكمان انتي متحسبنيش علي الماضي فاهمه
شغف بدموع. فاهمه والله والله فاهمه بس مش قادره استوعب بأنك كنت معاها بالمنظر ده قلبي بيوجعني والله سامحني انا مش عارفه انسي فاروق انا مش عارفه ده صح ولا غلط بس كل الي انا عارفاه اني مش قادره اصدقك
فاروق بجمود. يعني ايه يا شغف
تهز شغف رأسها وهي لا تعرف ماذا تقول ليخرج فاروق الهاتف الذي اخذه من ناصر و يفتح التسجيل و يرميه علي السرير تسمع شغف صوت نجلاء وهي تعترف بكل شئ ليقول فاروق. ملكيش عيش معايا يا شغف يومين و هبعتلك ورقه طلاقك
تهز شغف راسها بعنف وهي تتأكد بأنها دمرت كل شيء بينهم كاد فاروق ان يذهب ولكنها تقول بسرعه. انا حامل
ينصدم فاروق بعد ما كان غاضب تتغير ملامح وجهه الي الصدمه ترمي نفسها في حضنه وهي تبكي بحرقه وتقول. سامحني والنبي سامحني يا فاروق سامحني
يغلق فاروق عينه وهو يضعف امامها فهي نقطه ضعفه حقا يحاول ان يجمع نفسه ثم يقول. هاتي حاجاتك علشان نمشي
تبعد عنه شغف ثم تقول. انت زعلان مني صح و هتاخدني علشان ابنك
ينظر فاروق الي بطنها ثم ينظر اليها ويقول. في الشهر الكام
شغف. في اخر الاول
يهز فاروق راسه ببرود ويقول. ادخلي حضري حاجاتك يلا
تعض شغف على شفتيها بقهر وتقول في نفسها ( انتي السبب) تذهب لتحضر الاشياء و تذهب معه و تقول للخادمه أن تقول لابيها بأنها ذهبت مع زوجها وبعد فتره يصل فاروق امام الشقه يري الباب مفتوح يتذكر بأنه تركه و هو يذهب لها سريعاو لم ينتبه لشئ يجلس على كرسي و تنظر اليه شغف وتجلس بجانبه. يعني خلاص كده
فاروق ببرود وهو لا ينظر لها. خلاص ايه
شعف بدموع. مش هتكلمني تاني
فاروق ببرود. اديتك حب يخليني اسامحك في كل حاجه يا شغف موضوع الكلب الي جاي يسأل عليكي و موضوع امك و ابوكي و شغل العيال بتاعك كل حاجه كان نفسي تديني شويه ثقه شويه مع اول غلطه ليا سبتيني يا شغف ده حتي متتحسبش غلطه
تجلس شغف علي قدمه وهي تقول بدموع. انا الي غلطانه والله بس انا كنت بموت وانا بتخيلك معاها يا فاروق سامحني اخر غلطه وحياة ابننا
فاروق بغضب. متحلفيش بحياة العيل الي لسه مجاش علي الدنيا يا شغف كام مره قولتي نفس الكلام و تكررى نفس الغلطات مفيش فيكي امل قولتلك
شغف بدموع. المره دي علشان خاطر ادم
ينظر اليها فاروق بإستغراب ثم يفهم بأنها تقصد طفلهما ليقول. ادم مش هسمي ادم انا مش ناقص
كادت شغف ان تتحدث ولكنها تركض بسرعه الي الحمام وهي تستفرغ بعنف يمسكها فاروق من خصرها لكي لا تقع وهي لا تستطيع أن تقف و بعد ما انتهت يغسل وجهها و يحملها ثم يضعها علي السرير ويقول ببرود. مفيش علاج بتاخديه
شغف بتعب. هتلاقيهم في الشنطه الصغيره
يذهب فاروق ويأخذ الأدوية و يعطيها لها و يتركها ويذهب تنظر خلفه شغف و تدمع عينيها فتنهض بعدما اصبحت احسن ثم تذهب الي الخزانه تأخذ قميص نوم بالون الموف و تفرد شعرها علي كتفها ثم تخرج بعدما عطرت جسدها ليشعر فاروق بها بعدما اشتم رائحتها تقترب منه شغف و ترجعه الي الخلف وهي تجلس في حضنه ينفخ فاروق بضيق ثم يقول. شغف ادخلي نامي
تهز شغف رأسها بالنفي ليقول. هسيب الشقه و همشي ادخلي مش طايق اشوف وشك
شغف بدموع. قاسي اوي المره دي يا فاروق خلاص علشاني بقي والله هموت نفسي لو مسمحتنيش علشان خاطري كفايه
فاروق بغضب. فكري في كلامك قبل ما تقوليه يا شغف
تقترب شغف من شفتيه و تقبلهم بقوه مثل ما تعلمت منه يضعف فاروق للمره الذي لا يعرف عددها و يحملها بين يده وهو يمسك شفتيها بين اسنانه يدخل بها الغرفه و يضعها علي السرير تبتعد شغف عنه ثم تقول بعشق وهي تنظر إلى عيونه. بحبك يا فاروق بحبك اوووووي متسبنيش يا حبيبي متسبنيش يا ابو ادم
فاروق بعشق لا يقل عنها. وانا بعشقك يا روح ابو ادم بعشقك
ينهي حديثه و ينزع ملابسها لتقول شغف. فاروق بتعمل ايه
فاروق بوقاحه. هسلم علي ادم
شغف بخجل. وقح
فاروق بعشق وهو يأخذها الي عالمهم الخاص. عشق الوقح
وبكده مش بس بارت الي خلص لا كده روايتنا هي الي خلصت و يارب زي ما طلعت من قلبي تدخل قلوبكم يا حبايب قلب مايا رأيكم في الروايه و استنوننننننننننننني في رواية جديده باي بااااااااي 🫰 ♥️ 💋
لمتابعة الرواية الجديدة زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كاملةمن هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا


تعليقات
إرسال تعليق