القائمة الرئيسية

الصفحات

تابعنا من هنا

قصص بلا حدود
translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حريم الباشا الفصل الثالث والثلاثون 33بقلم اسماعيل موسي حصريه في مدونة قصر الروايات

 

رواية حريم الباشا الفصل الثالث والثلاثون 33بقلم اسماعيل موسي حصريه في مدونة قصر الروايات




رواية حريم الباشا الفصل الثالث والثلاثون 33بقلم اسماعيل موسي حصريه في مدونة قصر الروايات



#حريم_الباشا


      


واحنا خارجين من مكتب فارس وصلته زيارة من شخصيتين معرفهمش لكن سمعت رزان السكرتيرة وكبيرة الخادم

بتقول صوفيا وتالين

وأحده فيهم عاينت فريده وانا بفضول اكتر من الأزم ودا إلى خلانى انتبه للأسم لأنها تفحصت فريدة من فوق لتحت

الست كانت جميله لكن فريده بنتى مش اقل جمال منها

بل أكثر شباب وحيويه، محاولتش اشغل بالى لأن من إلى شفته فارس فهو شخص غير متوقع بالمره.

إلى كان شاغلنى ازاى احمى بنتى منه رغم انى فكرت ان فارس  ممكن يعامل فريده بطريقة مختلفه

لكن مكنش فيه فرصه لأى شك مع فارس، فريده لازم تفضل بعيد عنه.

سألتنى فريده هو فارس باشا بيعرف ستات كتير؟

انتهزت الفرصه ،وقلت ايوه ودا أكبر سبب يخليكى بعيده عنه

دا راجل واضح انه متعدد العلاقات، شخص شرير


فريده قالت لكن احنا مشفناش منه حاجه وحشه، علاقته الخاصه دى لنفسه، ثم ليه متكنش الزيارات دى زيارات عمل ؟

اصل مش معقول فى وضح النهار كده ،وبعدين واضح انهم هوانم محترمات.

قلت فى سرى فارس عنده طريقه تخلى المحترمات والغير محترمات يعملو الى هو عايزه.


بصى يا فريده لو بتحبيني تراجعى عن قرارك ده ،انا مش تعبانه ولا انتى عايزانى اقعد ذى الستات العواجيز ؟


فريده قالت مستحيل يا ماما انا خلاص اخدت قرارى وبعدين عايزه الراجل يقول عليه ايه؟

مش قد كلمتى ؟


قلت خلاص لما تقدمى القهوه لفارس هكون موجوده وبكدة

تكونى نفذتى وعدك وانا مطمنه عليكى


فريده ضحكت، انتى معتقده يا ماما ان فارس هياكلنى ؟


قلت دا قرارى يا فريده ولازم تحترميه ولازم فارس الناطورى يحترمة لو كان غرضة كويس.


كنت ناويه انى ارجع تانى لفارس اطلب منه يبعد عن بنتى

لكنه خرج من القصر ومرجعش غير بعد ما نمت.


الصبح عملت القهوه وروحت على غرفته وكل تصميم

اخليه يرفض عرض فريده بطريقته انا مش هسمح لبنتى تكون لعبه فى ايده ذى بنات كتيرة، سيطرته المريضه لا يمكن تطول بنتى حتى لو ارتكبت جريمه.


خبطت ودخلت لما سمحلى

كان منشغل فى تليفونه ،قلت القهوه يا فارس بيه


سيبيها عندك من فضلك يا مليكه...


قلت سبحان الله، دا باين عليه اتغير معقوله هيشرب القهوه وهو ساكت؟

طيب انتهز الفرصه طالما مزاجه رايق


فارس باشا انا مش موافقه ان فريده تقدملك القهوه

من فضلك انا مش عايزه ازعلك، الرفض لازم يوصل من خلالك.


رفع فارس وشه وابتسم نفس الابتسامه المزعجه بتاعته

وانا هعمل ايه يا مليكه لو كانت بنتك عايزه كده ؟

قلت باندفاع بنتى مش عايزه حاجه متعرفش مزاجيتك ايه

فاكره ان الموضوع سهل وبسيط وانك انسان سوى


الكلمه الاخيره خرجت منى غصب عنى، رغم كده فارس تقبل الاهانه بصدر رحب ،مصرخش ولا زعق ولا دافع عن نفسه

ا

بس قال ببرود انا لسه متكلمتش مع بنتك فى الشروط

جايز ترفض ؟

قلو لا من فضلك ،فريده مش لازم تسمع حاجه من الشروط

انت كده بتموتنى، هتعمل ايه لما تعرف انى بقدملك القهوه بشروطك الخاصه ؟


قال فارس دى مشكلتك يا مدام ملكيه حليها نفسك ،انا إنسان مش سوى ذى ما أنتى عارفه مش هقدر افيدك


وبعدين ايه إلى بيحصل لما تقدمى القهوه ؟

بلتزمى بالتعليمات مش اكتر انا لا بزعق ولا بعض

كائن مسالم يعنى.


قلت من فضلك خلى فريده بعيده عن العابك، فريده بنت طيبه مسالمه بريئه مش لازم تتوسخ


رفع فارس ايده ،انتى تجاوزتى حدودك يا مليكه ،ودا مش هيمر من غير عقاب


قلت انا مستعده للعقاب لكن خلى فريده بعيد عنك

اتفضل عاقبنى


ابتسم فارس ببرود ،شكل اللعبه عجبتك يا مدام ؟


قلت مفيش حاجه عاجبانى لكن انا ورطت نفسى ولازم اتحمل النتيجه.


هعاقبك وقت ما احب يا مليكه، مش  وقت ما انتى تطلبى

اصل العقاب ليه أصول

وانا احب كل حاجه تمشى وفق الأصول


اتفضلى اخرجى انا مشغول جدا لما فريده تيجى انا هتصرف معاها متشغليش بالك


قلت فريده مش هتدخل عندك غير وانا موجوده انا قررت كده


رفع فارس حاجبة كأن كلامى عجبه او ازعجه معرفش

لكن البصه فى عنيه كانت غريبه


هى وصلت لكده ؟


لكن تذكرى انتى الى اخترتى تتحدينى وانا هعرف إزاى اخليكى تتمنى رضايا ومتحصليش عليه


امشى من قدامى دلوقتى، غادرت الغرفه وانا مرتاحه شويه

اخيرا قدرت أقف قصاده اخيرآ قلت رأى غصب عنه


فضلت قاعده فى الغرفه لحد ما فريده وصلت

كنت عارفه ان فريده اول حاجه هتعملها فنجان القهوه بتاع فارس

وفعلا فريده قبل ما ما تغير هدومها دخلت المطبخ وانا دخلت وراها

هتعملى ايه يا فريده ؟

قالت فنجان القهوه بتاع فارس يا ماما.








قلت وماله هنطلع سوى ،فريده عملت القهوه وكنت حريصه ميكنش فيه غلطه فيه ،مكنتش عايزه فارس يتلكك معاها او يحرجنى قدامها


طلعنا على مكتب فارس، فريده خبطت بأدب وانا واقفه جنبها، فارس قال ادخل!!


دخلنا وفارس بص علينا وهو مضيق عنيه، فريده قالت فنجان القهوه يا فارس بيه


رفع فارس ايده وبابتسامه عاديه قال ،بس انتى لسه مغيرتيش هدومك يا فريده ،لسه بلبس الجامعه


فنجان القهوه دا مرفوض، غيرى هدومك واعملى واحد تانى


فريده اخدت الموضوع بهزار وقالت حاضر


وانا جنبها بنفخ غضب ،قبل ما اطلع فارس قال مدام مليكه من فضلك استنى شويه عايز اتكلم معاكى فى موضوع


وانتى يا فريده غيرى هدومك واعملى فنجان قهوه جديد


فريده خرجت واول ما الباب ما اتقفل فارس قام من على الكرسى وفى عنيه نظرة غريبه


وقف قدامى بالضبط وهمس بصوت مخيف انتى بتتحدينى يا مليكه ؟


مرضتش اعصبه قلت لا


همس متبقيش جبانه شخص زيك واضح انه شجاع ومش بيخاف ؟


لما استفزنى قلت ايوه بتحداك مكنتش اعرف ان فارس بيجرنى لنقطته لهدفه لمسارة


لأنه همس وانا بحب التحدى وقبض على ايدى


قلت سيب ايدى انت بتوجعنى يا فارس ميصحش كده


مردش عليه، سمعت بس كلمة هس ولا كلمه


انا قلت هعاقبك وهعاقبك


قلت هو انت فاكر نفسك ايه ؟ انا ممكن اسيب القصر وامشى انا وبنتى


مكملتش كلامى فارس لف ايدى ورا ضهرى وقعد على الكرسى وقلى اقعدى


قلتله انت مجنون اقعد فين؟


اقعدى هنا وشاور على رجله


لو هموت مش هعمل كده يا فارس، إى اى صرخت غصب عنى لما زاد من التفاف ايدى ولقيت وسطى قرب غصب عنى منه


قلتلك اقعدى متصعبيش الموضوع انا لسه بديكى الاختيار لحد دلوقتى بنتك هتدخل فى إى لحظه


قلت وانا بتألم قلتلك مستحيل


لكنك عملتيه قبل كده يا مليكه صح، نفخ فى ودانى كلامه لما انحنيت غصب عنى


زاد ضغطه جسمى انحنى غصب عنى ونزل على رجليه


لما اقول كلمه يا مليكه اسمع حاضر


فاهمه ؟


كنت هقول لا بس حسيت دراعى هينكسر قلت حاضر


مسمعتش كرريها


قلت حاضر يا فارس بيه


شاطره همس فارس باستمتاع، هتكونى مطيعه بعد كده مش عايز استخدم العنف


لما بنتك تدخل هتخرجى وانا مش هعمل معاها حاجه


_قلت وانا بشهق مستحيل دا هيحصل يا فارس


شدنى من شعرى وسبتنى فوق رجليه وهمس هيحصل برضاكى او غصب عنك، كان وشى مرفوع وقدرت المح حجم الاستمتاع فى عنيه ،مقاومتى كانت بتزيد اثارتة


كل دا وانا بحاول أشد جسمى بعيد عنه، لكنه بضغطة واحده خلى جسمى كله ريح عليه


بنتك هتدخل دلوقتى يا مليكه وهتشوفك كده عشان تتعلمى عقاب فارس بيكون إزاى


قلت بضعف لا ارجوك بلاش تعمل كده


همس بنفس النبره لما بنتك تدخل تطلعى ؟


قلت حاضر


قال ريحى جسمك مش عايز مقاومه


قلت حاضر وعملت كده ،تشمم فارس ريحة شعرى وشعرت بقوة جسده وعضلاته ،جسمى كله ارتعش



تكملة الرواية من هناااااااا 

لمتابعة باقى الرواية زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا

بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل 

متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا

الرواية كاملةمن هناااااااااا

مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا

 مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا

 




تعليقات

close