رواية هوس الكينج الفصل الخاتمه بقلم بيرى الصياد حصريه في مدونة قصر الروايات
رواية هوس الكينج الفصل الخاتمه بقلم بيرى الصياد حصريه في مدونة قصر الروايات
الخاتمه
بتوووووول قولت خلاص بقي بقيتي تزعلي من حاجات تافهه كده ليه.. كان هذا صوت صقر الذي يغضب بشده من بتول التي تحزن ولا تريد ان تتحدث معه وتنظر اليه بتول وهي تعد الطعام إليهم وتنظر الي الطعام وتقول...زعق كويس يا كينج صوتك موصلش لاتنين علي اول الحاره
ينفخ صقر منها بشده ويذهب يضمها من الخلف ويقول...ما انتي اللي بتعصبيني يا قشطه عايزني اعمل ايه سايبني علشان ابنك ومبتفكريش فيا ولا معبّراني وطول الوقت معاه هو وفي الآخر بتزعلي مني علشانه.
بتول بغيظ شديد..بزعل منك علشان دي مش معاملة اب لابنه يا صقر نفسي تفهم انك سند ابنك والمعاملة دي حرام عليك، هو لو ملقاش الحنان منك هيلاقي فين
صقر بغضب شديد..ابني ده انتي مفضلاه عليا يا بتول وطول الوقت واخداه في حضنك وانا نفسي تفهمي ان ابنك كبر مينفعش يكبر علي صدرك كده ابنك هيكون ابن امه وعيل $$$$ ومش ابن صقر السيوفي اللي يكون كده يا بتول
تنفخ بتول بقوه كبيره وتغلق النار وتلف الي صقر وتقول وهي تحوط رقبته بذراعها..ده ابني الوحيد يا صقر ومش هقدر اجيب غيره افهمني علشان خاطري وسيبني اربيه زي ما انا عايزه بذمتك مستخسر في ابنك شوية حنان يا صقر
يشعر صقر بحزنها بأنها لم تنجب سوا هذا الطفل ويقول.انا محتاج الحنان ده اكتر منه يا بتول ده ابنك هيلاقي الحنان من امك وخالته ومعاه عمته معاه كتير اوي يقدر ياخد منهم حنان بس انا الاقي فين الحنان ده ولما نروح نخونكم تزعلوا
بتول بغضب شديد..تخون مين ياخويا وربي اقتلك فيها يا صقر
يسحبها صقر اليه أكثر ويقول..طب ما تحافظي عليا وتعملي مجهود شويه ولا هو كل حاجه لإبنك بس
نهى حديثه بغضب شديد لتقبل بتول شفتيه بخفه وتقول.انا كلي لأبو ابني
يمسك صقر رأسها بقوه ويهجم علي شفتيها وهو ياكلهم بين أسنانه بقوه كبيره يحرقه اشتياقه فهو يشتاق اليها بشده بالفعل وتقبله بتول بنفس الوتيرة ليقوه صقر أكثر وتتحول قبلته الي قبلة عنيفه بشده وهو يسحب شفتيها معه بعنف شديد ويترك شفتيها وينزل يحملها صقر بسرعه كبيره ويذهب بها الي الأرض لتقول بتول بدلع شديد...حبيبي سند في أيي وقت يجي من المدرسه بلاش دلوقتي
ينزع صقر ملابسها عنها بعنف شديد ويقول.وحياة امك ما يحصل يا بت الراوي انا جبت اخري خلاص ومش هصبر دقيقه تاني كفايه سايبك بقالي اربع ايام بسبب محنك انتي وابنك
تضحك بتول بقوه وهي تلاحظ غضبه وغيرته من تصرفاتها وينزع صقر ملابسها بالكامل ويهجم علي جسدها ويقبلها بقوه كبيره وتغلق بتول عينيها وهي تلاحظ عنفه الشديد لتقول.صقر خلينا بعدين ابن..
قطع حديثها صقر الذي قال وهو يقوي عليها أكثر وهو يقول بغضب شديد.يلعن اهلك علي اهل ابنك يا شيخه اخرسي يا بتول والا ورحمة ابويا لا اخدك دلوقتي ونروح بعيد عن ابنك وعن الكل وما اخليكي تشوفيه لمدة شهرين
تخاف بتول ان يفعلها بالفعل وتنهض وتقول.لا انت بتقول ايه يا صقر
يمسك صقر رأسها ويقول وهو يقبل شفتيها بقوه.ده اللي عندي هتتلمي ولا نمشي احسن
تضع بتول يدها علي رقبته وتقربه منها بشده وهي تعود للخلف وتجعله يهبط فوقها وتقول بدلع شديده.انا معاك وملكك اهو يا حياتي اعمل اللي يعجبك
يبتسم صقر ويقول.علشان ابنك اعمل لكن علشاني انا لا والله نسوان عايزه يتولع فيها صحيح
بتول بغيظ شديد.مين النسوان دي يا حبيبي
يبتعد عنها صقر ويقول وهو ينزع ملابسه.النسوان اللي بيرموا اجوازهم علشان عيالهم دول عايزين يتولع فيهم
تنهض بتول وتمسك بنطاله وتنزعه عنه بوقاحه ليست جديده عليها وتقول بدلع ورغبه شديده.وانا منهم ولا لا يا حياتي
ينظر اليها صقر ويشعر بها تحرك يدها بوقاحه علي جسده ليغلق عينيه باستمتاع ويهبط فوقها ويقول برغبه شديده.انتي متتقرنيش بحد يا قشطه
تغلق بتول عينيها وتقول.طب قوم عايزه اعمل حاجه
يحرك صقر جسده عليها بوقاحة شديده ويقول.خليها بعدين انا دلوقتي هموت ومينفعش افضل اكتر من كده
نهي حديثه ويهجم عليها بقوه كبيره وتصرخ بتول بقوه واستمتاع فهي تريده وتشتاق اليه بشده الآن
بعد وقت يدق جرس الباب لتقول بتول وهي تحاول ان تجعل صقر يتوقف.صقر سند جاه سيبني افتحله علشان خاطري
يمسك صقر يدها وهو يهجم عليها بقوه كبيره وكانت بتول ان تتحدث لكن يضع صقر يده علي فمها سريعا قبل ان تتحدث وهو لم يستطيع ان يتركها ام يعطي اليها فرصه ويبقي سند ولدهم الوحيد يدق هذا الجرس علي امل ان يفتح اليه احد لفتره طويله الي ان انتهي صقر من ما يفعله ويتسطح علي بتول التي قالت وهي تتنفس بعنف.قوم يا صقر سند بقاله كتير علي الباب
ينظر اليها صقر ويقول بغضب.احنا مش هنخلص بقي
بتول بغيظ شديد.قوم افتح لابني وبعدين نشوف الموضوع ده يا صقر يلا بقي
ينفخ صقر بقوه كبيره وينهض من عليها لتشهق بتول بخفه وينظر اليها صقر ويقول.نفسي ارجع بس ابنك علي الباب لو عايزه نسيبه معنديش مانع والله
تنظر اليه بتول بغيظ شديد وتمد يدها اليه وتقول.انت مجنون اوي ومش معقول يا صقر علي فكره
يمسكها صقر ويقبل شفتيها بقوه كبيره ويقول.خدي هدومك دي واطلعي خدي دوش لحد ما افتح لابنك واجيلك يا قشطه
نهي حديثه ويتركها ويغمز اليها غمزه فهمتها علي فكره لتنفخ بتول بقوه وتعدل المكان وتجعله يعود كما كان وتأخذ ملابسها وملابس صقر لا تترك اليه سوا السروال الذي ارتداه ونظر إليها وهي تصعد علي الدرج وهي عاريه تماماً لينفخ صقر بحراره ورغبه شديده ويقول.ولما اجيلك واسيب الكلب ابنك علي الباب ونلعب ماتش سريع علي السلم تزعلي
تركض بتول الي الاعلي وتقول.بس يا قليل الادب انت ماتشتك مبتخلصش ابدا
يشعر صقر بحراره شديده وهو يتمني ان ينفذ حديثه بشده ويذهب الي الباب ويفتحه ويرى ولده أمامه وينظر إليه سند ويقول.ايه يا صقر شكلي جيت في الوقت الغلط ولا ايه
صقر بغيظ شديد.انت وجودك نفسه معانا غلط يا سند
يدخل سند المنزل ويقول بعد ان رمي حقيبته علي الأرض.هبقي اشوف قشطتي هتقول ايه في موضوع وجودي الغلط ده يا كينج هي اكيد عندها رأي تاني
صقر بغضب.ولا بقولك ايه انا مش ناقصك ومتدخلش بتول في كل حاجه كده انا بكلمك انت
ينظر اليه سند ويقول ببراءه متصنعه.وهو انا قولت حاجه غلط دلوقتي يا بابا انا بقول هسال ماما اذا وجودي معاكم غلط او لا علشان لو غلط هروح اقعد مع تيتا صابرين شويه وعند حنان شويه الحق عليا يعني
صقر بغيظ شديد.لا يالا برئ وانا الاب ابن الكلب الظالم مش كده
سند بحزن متصنع.لا عيب يا بابا متقولش كده عن نفسك يا حبيبي انا مسامحك والله
يغضب صقر بشده منه ويقول.طب ما تروح عند جداتك دول وتريحني منك يا سند شويه اسبوعين تالته حتي
يشهق سند بصدمه متصنعه ويقول.عايزني اسيب ماما اسبوعين يا صقر انا مقدرش اعيش من غيرها يوم واحد حرام عليك يا جدع
صقر بغضب شديد.اخلص وقول عايز كام يا وسخ يا ابن الكلب
يبتسم سند ويصعد يقف علي الكرسي ويقول.يعجبني فيك انك فاهمني يا صقروتي بص علشان انت والدي الغالي وجوز الست امي كمان هعملك عرض تحفه اسبوع وعليه اسبوع هديه يعني انت هتدفع حق غيابي اسبوع علي البيت وتاخد قشطه لوحدك وانا هعمل معاك دقة جدعنه وهديك الاسبوع التاني هديه
ينظر اليه صقر ويقول.انت متاكد ان عندك عشر سنين مش ستين سنه يا حيلتها
سند بغيظ شديد.ليه بس كده يا صقر ما كنا ماشين حلو يا راجل ايه اللي خلاك تروح سكه شمال دلوقتي
يصفعه صقر خلف رأسه بقوه ويقول.سكه شمال ايه يا زباله اتلم يالا واتربي شويه انا معملتش حاجه في عمري غير اني اربيك
سند بصوت عالي.لا كده احنا دخلنا شمال اوي يا كينج بقي بذمتك انت فاضيليي ولا فاضي لبتول
صقر بغضب.وهفضلك ليه ياخويا مش كفايه واخدها مني الشويه اللي بتقعد فيهم ومبعرفش اتلم عليها خمس دقايق من وارك
يميل سند برأسه ويقول.وعلشان انت صعبان عليا اكمن امي حبيبتي وقلبي ونور عيني بتحبني انا اكتر منك وانت عارف طبعا ان طول ما انا موجود هغطي عليك ومش هتقدر تعمل حاجه قولت اعملك العرض ده وانا لو منك والله استغل الفرصه اللي مبتتكرش خالص
ينفخ صقر بغضب منه ويقول.اخلص يالا عايز كام
سند بابتسامة صفراء.عشر تلاف جنيه يا ولدي يا حبيبي
صقر بصوت عالي.ليه يعني ياخويا اتجوز غيرها ارخص
يشهق سند بقوه وصدمه ويقول بصوت اعلي.معقول عايز تتجوز عل
قطع حديثه صقر الذي وضع يده علي فمه وقال بغضب شديد.اخرس يا حيوان البت لو سمعت هتسبقك علي بيت ابوها
يبتسم سند وينزع يده عنه ويقول.يبقي تديني الفلوس احسن ما اقلبها طلاق يا صقر وانت مش حمل صابرين وبنتها ياخويا
صقر بغضب شديد.وانت هتعمل ايه بعشر تلاف جنيه يا زباله ايه بتشم بودره جديد ياخويا
يضع سند ذراعه علي كتف صقر ويقول. اود ودي اعملها بس اخلاقي متسحمليش الصراحه انا ابن الكينج اشم بودره علي اخر الزمن
ينظر اليه صقر ويقول.لا متربي يالا
اومال لهو سند ويقول.عارف والله يا غالي المهم هتديني العشر تلاف ولا اطلع انام وارتاح علشان جاي مصدع من المدرسه
صقر بغضب.انساه ياخويا انا مش هدفع كل ده اخرك معايا الف جنيه تقضي الاسبوعين دول وتحل عني غير كده انساه بروح امك
ينزل سند من علي الكرسي ويقول.لا انت كده بتغلط فيا يا صقر الف جنيه ايه يا راجل دي متجبش عشر علب سجاير
يسحبه صقر من ملابسه ويقول.وانت بتشرب سجاير يا زباله ولا ايه
سند بغيظ شديد.هو علشان قولت كده اكون بشرب سجاير يا صقر يا عم انا مدفعش جنيه في الحاجات الفاضيه دي لو عايز اشرب هاجي اتمسكن عليك في سيجاره نخمسها سوا وخلاص
يبتسم صقر بفخر شديد ويقول.جدع يالا تربيتي
سند ببالها.طب ما تديني نفس علي السريع يا كينج كده قبل ما بتول تنزل وتقرفنا
يهزه صقر بقوه وغضب ويقول.تقرفنا وهي اللي مستعده تطلق مني وتاخدك تربيك بعيد عني ومفكرك الغلبان المكسور من ابوك متعرفش انك تاكل مال اليتيم وجاي تساومني علشان تبعهالي
سند بغيظ شديد.يا عم الحق عليا معتبرك ابويا وعايز مصلحتك وقولت الراجل بيجي يا حبيبي تعبان متأخر ومبيلحقش يقعد مع مراته ولما يجي بدري امي بتكون مشغوله معايا ومش بتكون فاضيلك قولت اريحك مني شويه وفي الاخر تعمل معايا انا كده يا صقر يا راجل اعتبرني ابن مراتك حتي
صقر بغضب.ده انت ابن كلب اخلص يالا روح لم هدومك وعلي بيت ايي جدة من جداتك ومشفش وشك هنا تاني
يسحب سند حاله من صقر ويجلس ويقول.لا متمشيش كده يا كينج في اتفاقات ومعهدتات لازم تتمضي دلوقتي وبعد ما تديني العشر تلاف جنيه
يرفع صقر حاجبه وهو يري تصميم ولده علي هذا المبلغ ويقول.انت عايز عشر تلاف جنيه تعمل بيهم ايه يالا
سند بهدوء.في عجله شوفتها وعايز اجبها يا صقر
يبتسم صقر ويقول.طب خد بعضك واتكل علي الله قبل ما امك تنزل ونبقي نشوف الموضوع ده بعدين
ينهض سند ويقول.يعني هتجبها
صقر بغيظ.لسه هشوف ياخويا محددتش
سند بغيظ أشد.لا مفيش الكلام ده انت دلوقتي تقولي هنجبها امشي ولا لا اقعد حضن امي اوله بيا ياخويا
صقر بغضب شديد.انت عارف يا ابن الكلب لو ممشتش دلوقتي انا هعمل فيك ايه بجد
يبلع سند ريقه ويقول.اهدي بس يا كينج وهمشي يا جدع بس اخد هدومي بس
يمسكه صقر من ملابسه ويقول وهو يذهب به الي الباب.كان عندك فرصه احسن ما تقعد تتكلم كنت تاخد هدومك ياخويا بس انا ضيعت فرصتك يبقي تتكل علي الله وتروح وجدتك عندها هدوم ليك يلا بسلامة انت
نهي حديثه ويرمي سند في الخارج ويغلق الباب وينفخ بقوه كبيره ويقول.قرفتني في عشيتي يا شيخ
نهي حديثه ويركض الي الاعلي ويذهب الي غرفته ويدخل الغرفه يري بتول تلف منشفه حول جسدها وكانت ان ترتدي ملابسها لاكن يذهب اليها صقر ويسحبها اليه بقوه ويقول.لا مفيش لبس خالص من هنا لحد ما اشبع منك يا بت الراوي
تنظر اليه بتول وتقول باستغراب.اومال فين سند يا صقر
ينزع صقر عنها هذه المنشفه ويحملها ويذهب بها الي السرير ويقول.قالي عايز اروح عند صابرين قولتله يستني نروح مع بعض اخر الاسبوع وهو قالي لا ومرضيش يقعد ومشي
تنظر اليه بتول وتقول بغضب.لا والله وايه اللي حصل كمان يا صقر
يضع صقر يده علي فمها وقال.ورحمة ابويا لو ما سكتي انتي وبطلتي تتكلمي علي ابنك لا امشي علي اسوان واخلص شغلي اللي بأجل في علشان مش عايز اسيبك انتي وسند لوحدكم اكتر من شهرين وما هفكر فيكي ولا في ايي حاجه تانيه يا بتول
تنظر اليه بتول وهي لا تريده يتركها بالفعل لتميل برأسها بخفه وينزع صقر يده ويقول.ودلوقتي بقي نلعب كل الماتشات اللي متاجله بقالها كتير اوي يا بتول
نهي حديثه وينزل هذا السروال ودون سابق إنذار يهجم عليها بقوه كبيره وتصرخ بتول منه بصوت عالي وهي لم تتوقع ان يفعل بها هذا الآن بالفعل
في صعيد مصر كانت تجلس هذه الفتاه وهي تنظر الي هذا الذي يجلس وهو يعمل علي هذا اللاب دون ان ينتبه لشئ حوله وتقول بغضب طفولي وهي تظن بأنها تهمس لحالها.انا ايه اللي خلاني اتجوز واحد بيشتغل كان المفروض اتجوز واحد ميشتغلش وميسبنيش خالص
اه وتروحي تبيعي مناديل انتي وبنتك علشان تاكلوا وانا اقعدلك هنا افكر اعملك اكل ايه علشان تاكلي لقمه بعد ما ترجعي مش كده.تتفزع موده من صوته وتنظر اليه تري يتحدث وهو مازال ينظر الي اللاب لتقول.يعني انت اللي هتعملي الاكل
يرفع اسد حاجبه ويقول.هو ده اللي فرق معاكي في كل اللي قولته
تنهض موده وتذهب تجلس أمامه وتقول.طبعا انك تدخل المطبخ وتعملي اكل دي كبيره اوي عمرك ما عملتها من يوم ما اتجوزنا اسد ما تعملي اكل بجد
نهت حديثها وهي تريده ان يفعل هذا بشده ويقول اسد وهو ينظر الي اللاب.امشي يا موده يا حبيبتي روحي شوفيلك حاجه تعمليها بعيد عني
موده بغيظ شديد.انا نفسي تعملي اكل يا اسد بجد نفسي ادوق اكلك
اسد بغيظ اشد.وانا مليش في المطبخ ولا عمري سلقت بيضه حني عايزني اعملك اكل يا موده
تبعد موده اللاب وتقترب من اسد بشده وتضع يدها على رقبته وتقول بدلع ورقه شديده.طب وعلشان خاطري انا نفسي اكل من ايدك اوي يا تركي اعملي ايي حاجه
يسحبها اسد اليه اكثر ويقول بحراره.لا انتي تسيبك من الاكل دلوقتي خالص وتيجي عايزك في كلمتين علي السريع
وكان ان يهجم علي شفتيها لاكن تبتعد موده عنه بسرعه وتقول.لا يا روحي انساه تعملي اكل اعملك اللي انت عايزو واحسن كمان مش هتعمل هروح انام في اوضة بنتي وملكش دعوه بيا خالص
اسد بغضب شديد.موده بلاش استفزاز دلوقتي
موده بغيظ.هتعملي اكل ولا لا يا اسد
اسد بغضب.مش عامل يا موده انا مش هدخل المطبخ من الاساس
اومالت لهو موده وتنهض وتمسك طرحه كبيره وتضعها علي رأسها وتقول.انا رايحه اشوف سما وأنت خليك لوحدك هنا يا اسد وخلينا نشوف مين فينا اللي هيكسب في الآخر
كان اسد ان يتحدث لكن ترفع موده يدها أمامه وتقول.متتكلمش معايا تاني لو سمحت
اسد بغضب شديد.مودددددده متستفزنيش
تذهب موده الي الخارج وهو يقول هذه الجمله الذي قالها ولا ترد عليه وهي تريده يفعل ما تريده الآن وتذهب الي غرفة سما وتدق علي الباب وتفتح سما وتنظر اليها وتقول.خير يا جلاب المصايب
موده بهمس.جوزك عندك
تنفي سما برأسها لتزيحها موده عنها وتقول وهي تذهب الي الداخل.طب وموقفني علي الباب ليه طالما هو مش موجود ولا هو وجع رجلين وخلاص
تغلق سما الباب وتذهب الي الداخل وتقول.حاسكي جيالي بمصيبه يا موده ياختي خير عايزه ايه
تبتسم موده ببالها وتقول.السلفه اللي بتفهم سلفتها رزق برضو
تنفخ سما وتقول.اخلصي يا موده وقوليلي جايه ليه
موده بغضب طفولي.انا نفسي اسد يعملي اكل يا سما نفسي اكل من ايده وهو مش راضي يعملي
سما باستغراب.وانتي عايزه اسد يطبخلك ياختي
تقف موده بركبتها علي السرير وتقول بردح شديد.وميطبخليش ليه ياختي يعني انا اتعلمت وقاعده اطبخله ليل نهار وهو مستخسر فيا مره واحده بس
تنظر اليها سما وهي لم تفهمها وتنظر اليها موده وتبتسم بخبث شديد وتربع قدمها وتقول بحزن متصنع.يا سما افهميني اسد لو مقبلش يطبخلي بجد هيكون مبيحبنيش وكل كلامه هيكون كدب
سما باستغراب شديد.ليه يعني مال الحب ومال أنه يطبخلك يا موده
تتغظ موده منها بشده وتحاول ان تهدي وتقول.يا بت افهميني هو لو بيحبني فعلا هيعمل كل حاجه علشاني ومش هيفرق معاه شكله ولا هيفكر في ايي حاجه غير انه ينفذلي اللي انا عايزاه بس لو مبيحبنيش مش هيرضي يعملي حاجه وهيكون وقتها فاضل معايا علشان بنتنا يا سما
نهت حديثها بحزن شديد وتمثيل بمهاره عاليه وتنظر سما اليها وهي تفكر بحديثها جيد وتبلع ريقها بصعوبه وهي تفكر ان تفعل هذا الشئ مع فادي أيضا وتقول.طب وانتي هتخلي يطبخلك ازاي
موده بغيظ شديد.امال انا جايلك ليه يا غبيه عايزكي تساعديني طبعا
سما بغضب.وانا هساعدك ازاي ان شاء الله انتي اللي جايبه الفكره يبقي انتي اللي تقولي الطريقه
موده بفرحه.يعني انتي هتخلي فادي يعملك اكل انتي كمان يا سوسو
اومأت لها سما وتقول.لازم اتاكد إذا بيحبني ولا معايا علشان العيال يا موده
تبتسم موده بخبث شديد وتقول في داخلها.جامده يا بت يا دودو دول لو عايزني اقنع مرتضي منصور يسيب الزمالك ويروح الاهلي هقنعه مفيش مني اتنين فعلا وهو انا خساره في المجتمع ده
تشير اليها سما وتقول.بتفكري في ايه يا بت
موده بغيظ شديد.هو الواحد ميقدرش يفكر مع حاله في ام البيت ده يا سما
سما بغضب.فكري في حاجه زي الناس وقولي هنعمل ايه في الموضوع ده
تفكر موده قليلاً وتقول.مفيش كل واحده هتحاول مع جوزها بطريقتها واللي تفشل تبقي فاشله وجوزها مبيحبهاش
كانت سما ان تتحدث لكن يدق الباب لتغطي موده شعرها جيد وتذهب سما الي الباب وتفتحه فهي تغلقه من الداخل لاجل ان لا يدخل فادي عليهم علي الفور وتنظر الي زوجها الذي كان يقف على الباب وقال.قافله الباب علي نفسك ليه يا بت
تبتسم سما وتقول موده بصوت عالي وهي تخرج.علشان انا موجوده يا اخو جوزي الغالي
ينظر اليها فادي ويقول.بجولك يا مرت اخوي مش ناويه تروحي لامك سنتين تالته
موده بغيظ شديد.ليه ياخويا مديقه عليك البيت اوي
فادي بغيظ اشد.واخده مني مراتي ومش لاچي وچت اقضيه معاها بسببك يا ام فيروز وده ميرضيش ربنا
موده وهي تذهب الي الخارج.والله خلي اخوك يخليني اروح لماما ومش هتشوفوا وشي اسبوع كامل غير كده انا قاعده علي قلبك انت ومراتك ومش هسيبكم في حالكم
يدخل فادي الغرفه وينظر الي سما ويقول.مالك يا بت هتفكري في ايه
تنظر اليه سما وتقترب منه بشده وتقول.انت بتحبني بجد يا فادي
يسحبها فادي اليه ويقول.هعشجك مش هحبك بس
ويهبط يقبل رقبتها بقوه كبيره وترفع سما رأسها الي الاعلي وتقول.طيب هطلب منك طلب ولو بتحبني بجد زي ما بتقول هتنفذ يا فادي
يرميها فادي علي السرير ويقول وهو ينزع ملابسه.بعدين يا سما دلوجتي انا جاي تعبان تعبان جوي يا بت
تفهمه سما علي الفور لتنهض وتقول.لا خلينا الاول في كلامنا وبعدين براحتك بس دلوقتي نفذلي اللي انا عايزاه علشان خاطري
يسطحها فادي مره اخرى ويقول وهو يهبط فوقها.نفضى الاول وبعد اكده نعمل اللي انتي عايزاه بس
نهي حديثه وينزع ملابسها العلويه ويهبط علي مقدمة صدرها ويقبلها بقوه كبيره لتقول سما.طب اوعدني انك تعملي اللي انا عايزه يا فادي
فادي وهو ينزع ملابسها عنها بالكامل.اوعدك هعملك كل حاجه يا سما بس اسكتي دلوجتي خالص
وبالفعل ينزع فادي عنها كل ملابسها ويهبط يقبلها بوقاحه وقوة كبيره وتقول سما برغبه وهمس شديد.حبيبي براحه انا مش هطير انا معاك اهو
فادي وهو يقبلها بجنون اشد.عايزك جوي يا سما حساس ان بجالك كتير جوي بعيده عني
ترفع سما رأسه بيدها وتقول برغبه.وانا معاكي اهو يا حبيبي اعمل اللي انت عايزو
يفهمها فادي ويفهم بأنها تريده بشده كما هو يريدها ليهجم عليها بقوه كبيره لم تتغير ولم تخف عليها منذ زمن
تدخل الغرفه وتري مازال يلعب كما تسمي علي هذا اللاب وتفكر موده قليلاً وتغلق الباب وتنزع هذه الطرحه من عليها وتنزع هذه العبايه أيضا وتبقي امام اسد بملابسها الداخليه فقط ليرفع حاجبه ويقول.في ايه
موده برقه شديده.حرانه اوي الجو بقي صعب بجد
يبتسم اسد ويقول.ومالو روحي خدي دوش
تشعر موده بأنها لم تحرك به أنش ولم يفرق معه لتنزع قطعتها العلويه وتذهب تجلس امامه وتقول بدلع شديد.تؤ انا مبحبش اخد دوش في النهار وانت عارف ده
يبلع اسد ريقه بصعوبه وهو يبثت نظره علي صدرها وترفع موده وجهه اليها وتقول.حاسه ان نفسي في حاجه بس مش عارفها ايه هي يا اسودي
يرفع اسد حاجبه ويقول.وهنعرفها ازاي دي يا روح امك
موده بغضب متصنع.انت المفروض تفهمني يا اسد انت مش جوزي برضو ولا انا متهالي
ينظر اليها اسد وهو يستغربها بشده وتقترب موده منه بشده وتقول بدلع.ايه يا تركي بتفكر في ايه
اسد باستغراب شديد.انتي اتجننتي يا بت ولا ايه ما ترسي علي موقف واحد شويه متعصبه وشويه مايعه كده ليه
موده بغضب شديد.انا مايعه يا اسد
اسد بغضب.لا انتي كده مش طبيعيه في ايه يا موده مالك
تنظر اليه موده وكانت ان تنهض لكن يمسك اسد يدها ويقول.لا تكوني حامل يا بت انتي متجننتيش الجنان ده غير لما كنتي حامل في فيروز
تنظر اليه موده وتفكر قليلاً وتقول.معرفش يمكن
ينظر اليها اسد قليلاً وتقول موده برقه وتوتر وهي تضع يدها علي رقبته.علشان كده نفسي في اكل من ايدك اوي يا اسد اكلتي ايي حاجه علشان خاطري ومحدش هيعايرك انك اكلت مراتك اللي نفسها فيه
اسد بغضب شديد.انتي ليه مش فاهمه اني مليش في الجو ده يا موده انا مبعرفش اطبخ خالص
تنظر اليها موده بحزن حقيقي وتقول.خلاص انساه يا اسد اعتبر نفسك مسمعتش حاجه
وكانت ان تنهض لكن يمسكها اسد ويقول.متبقيش نكديه كده يا موده
تنظر موده بعيد عنه ولا تتحدث لينفخ اسد بقوه كبيره ويقول.طيب قوليلي عايزه ايه وانا هطلبه ليكي
موده دون ان تنظر اليه.انا قولت عايزه اكلو من ايدك أنت هتعمل انت تمام مش هتعمل سيبني امشي
ينظر اليها اسد قليلاً ويقول.طب استني لما الكل يناموا وننزل المطبخ ونشوف هنعمل ايه
موده بسعاده وبسرعه.لا متقلقش مفيش حد تحت أصلا تعال يلا ننزل
نهت حديثها وتمسك ملابسها وترتديهم مره اخرى ويري اسد سعادتها البالغة ليبتسم ويذهب يمص شفتيها بقوه وترتدي موده ملابسها ويسحبها اسد معه الي الأسفل
انتي اتخوتي يا سما ولا ايه عايزني انزل اعملك وكل ليه من قلة الحريم في البيت.كان هذا حديث فادي وهو ينظر الي سما التي تتسطح علي السرير وتنظر اليه سما وتقول بحزن شديد.عملنا انا وموده تحدي علشان نشوف اذا بتحبونا بجد ولا كلام علي الفاضي يا فادي والواضح ان موده هي اللي كسبت بس خلاص مش مهم يا ابو منصور متحطش في بالك
نهت حديثها وكانت ان تنهض لاكن يمسك فادي يدها ويقول.متزعليش اكده يا سما انتي عارفه اني بعشجك وعارفه زين اني مهحبش غيرك بيجي ليه كل ده
تنظر اليه سما وتقول.انا عارفه بس موده متعرفش يا فادي ولو معملتش ده هتكون بتثبتلها انك مبتحبنش بجد وهي جوزها هيعملها اللي هي تقوله علشان يثبتلها انه بيحبها
فادي باستغراب.اسد اخوي هيطبخ لمراته يا سما
اومالت لهو سما وتقول.شوفت يعني اخوك الكبير هيطبخ لمراته يعني المفروض انت كمان تطبخلي يا فادي
ينفخ فادي بقوه كبيره ويقول.جومي حضريلي غيار يا سما
نهي حديثه ويذهب الي الحمام بالفعل وتنظر خلفه سما وتنفخ بقوه كبيره وتنهض تخرج ملابس اليه وبعد وقت طويل كانوا ينزلون علي الدرج ويسمعون صوت يأتي من المطبخ ليستغرب فادي بشده وتركض سما الي المطبخ وتري كالاتي اسد يطبخ ومعه اولادها وموده وابنتها فيروز يجلسون علي الرخامه وموده تقول لاسد ماذا يفعل وتنظر اليها موده وتضع قدم علي الاخره وتغمز اليها وتنظر اليها سما بغضب وتنظر الي فادي ويضحك فادي ويقول.ايه يا ولد ابوي مكنش يومك
ينظر اليه اسد ويقول بغضب وغيظ شديد.مش هقول غير حسبي الله ونعم الوكيل في كل ظالم يا شيخ
يضحك فادي ويقول منصور.تعال يا بابا علشان تساعدنا
ينظر فادي الي سما التي نظرت اليه بحزن شديد ويذهب فادي يقبل جيهتها ويدخل لكي يساعدهم بالفعل وتنظر سما الي موده وتبتسم بنفس الغرور وتضحك موده بقوه وتضحك سما معها وينظرون الي الشباب وهم يسعادون بشده من فعلتهم لأجلهم فقط
مر يومين ولم يجعل صقر بتول ان تخرج من هذه الغرفه فهو يحبسها معه ولم يجعلها تنزل فقط ينزل هو يأتي بالطعام ويصعد وفي مساء اليوم الثالث كانت بتول تقف امام المراء وهي ترتدي
وتنظر الي صقر وتقول.هموت واعرف انت بتفكر في ايه يا صقر
ييتسم صقر ويقول ويمد يده اليها.تعالي ننزل وهتعرفي دلوقتي
بالفعل تضع بتول يدها بيده ويلف سفر ويقف خلفها ويلف شريطه حمراء علي عيونها لتقول بتول.في ايه يا صقر
يسحبها صقر معه ويقول.تعالي بس وانتي ساكته
نهي حديثه ويسحبها معه الي الخارج وينظر الي الدرج ليحملها بسرعه وتتمسك به بتول بقوه وتقول.ايه ده يا صقر
لا يرد عليها صقر فقط ينزل بها علي الدرج وينزلها بمكان محدد ويبتعد عنها لتقول بتول وهي تلف حولها.صقر انت روحت فين صقققر
نهت حديثها وتنزع هذه الشريطه وتري لا يوجد ضوا لتخاف وكانت ان تصرخ باسمه لاكن يظهر ضوا علي هذه الشاشه العريضه وتظهر صورها وهي مازالت طفله صغيره ومعها صقر يمسك يدها وتظهر صوره اخري وهو يحملها واخري وهو يضمها وهي تبكي واخري تظهر وهو يجلس بجانبها ويمسك يدها واخري وهو يحملها علي ظهره وتظهر الكثير من الصور اليهم من اعمار مختلفه وتبدأ ان تظهر الصور وهم يكبرون اكثر وتشعر بتول به وهو يضمها من الخلف وتنظر اليه بتول وتقول.ايه كل ده وجبت الصور دي كلها منين يا صقر
يبتسم صقر وهو ينظر الي الشاشه وهو يري فديو وهو يتشاجر معها علي ملابسها القصيره قليلا وتبتسم بتول بشده وهي تحن لهذه الذكريات ويضمها صقر بقوه كبيره وينهي هذا الفيديو ويظهر سند ويقول بغيظ شديد.جوزك مش مخليني احضر عيد جوازكم يا ماما اوعي تسيبي علشان معنني عنك
تنظر بتول الي صقر الذي نظر اليها وقال.عايزه يجي يعكنن عليا يعني
تنظر بتول الي الفيديو وتستكمل وتري ولدها الوحيد وهو يقول.خلي جوزك يخف عليا يا قشطه واوعي تسيبي اعرفي اني ابنك حبيبك لاكن هو جوزك يعني يتعوض تاني عادي بس سند عمره ما يتعوض وكل سنه وانتي طيبه واحلي ماما في الدنيا كلها وعقبال السنه الجايه بس تكوني غيرتي بقي علشان انا زهقت الصراحه
نهي حديثه ويركض بسرعه كبيره من الفيديو وتضحك بتول بقوه كبيره ويضغط صقر علي بطنها بقوه وعنف شديد وتنظر اليه بتول وتقبل وجهه وتقول.والله عمرك ما تتعوض يا صقر ولو بعد مليون سنه مفيش عوض بعدك انت يا ابو ابني
يبتسم صقر وتسمع ينزل صوت والدتها صابرين وهي تقول.كل سنه وانتوا بخير ومع بعض يا حبايبي وخف علي ابنك يا صقر يا ابني وخف علي البت كمان
ينفخ صقر بقوه وتظهر والدته وشقيقته وهم يهنوهم بهذه الذكره وتظهر رنا التي تزوجت منذ اربع سنوات من رجل تقبل وضعها واحبها كما هي والآن يسعد معها بشده ولم يندم أنه تزوجها وايضا انجبت رنا طفله وهي بهذه الحاله والآن تسعد وتعيش حياتها بكل رضا وراحه وتتمني ان تدوم عليها هذه الحياه وتهني رنا بتول بعيد زواجهما وتظهر موده واسد ويفعلون كالباقي وسما واولادهم جميعا وتغلق هذه الشاشه وتنظر بتول الي صقر الذي دفن وجهه برقبتها وقال.قضيت معاكي احلي 15 سنه عاشتهم في حياتي كلها يا بتول حسيتهم اسبوع عاشنا مع بعض المره والحلوه وعدينا بكل مراحل حياتنا من الطفوله وبدات اشيب وانتي معايا وانتي كل حياتي اتجوزتك زمان وانا كان كل تفكيري ان بتول الراوي ليا انا من يوم ما اتولدت ومينفعش تكون لحد غيري وانهارده باكدلك ان بتول لصقر من اول ما فتحت عينيها علي الحياه ولحد ما سنانها تقع ونجوز البغل ابنك واحفادنا كمان هتكوني ليا انا
تبتسم بتول وتنظر اليه وترفع وجهه اليها وتلف اليه وتقبل شفتيه بخفه شديده وتقول.انا بعشقك يا صقر انت ابويا التاني وسندي الوحيد في الدنيا دي عمري ما حسيت معاك اني خايفه مهما كان الموقف اللي احنا في حبيتك وانا طفله وعشقتك وانا كبيره يا صقر
يبتسم صقر بعشق شديد ويقول.وانا مهوس ومجنون بيكي يا قشطه انتي السبب في وجود كل حاجه حلوه في حياتي وبسببك بعد ربنا خلفتي سند برغم انه ابن كلب ومترباش الا انه حته مني ومقدرش اعيش من غيره بعشقك وهفضل طول عمري مهوس بيكي يا بتول
تترمي بتول بين أحضانه بقوه كبيره ويضمها صقر بجميع قوته وهو يريد ان يدخلها بداخله بالفعل ويريد ان يأخذها لحالها لا يريد احد يشاركه بها فهذه الفتاه تملكه بالكامل تملك عقله وقلبه والاهم من ذلك هي عشقه وهوسه الهوس الذي تعب وارهقته الدنيا بشدة الي ان وصل لهذه اللحظه معه والآن يفعل كل شئ الي ان يخسرها فهو لم يستطيع علي خسارتها فهذه هي (هوس الكينج)
الذي لم يستطيع الكينج اتخلي عنها مهما كانت الظروف والاسباب ونغلق السيتار علي حياتهم والي هنا تنتهي هذه الحكايه بكل ما مر بها وبكل ما عاشوا والآن نستطيع ان نقول انتهت هوس الكينج كما يجب أن تكن (الروايه كده قفلت بالفعل ♥️💋)
🎉 لقد انتهيت من قراءة هـوس الـكـيـنـج 🎉
لمتابعة الرواية الجديدة زورو قناتنا علي التليجرام من هناااااااااا
بدل ماتدور وتبحث علي الروايات عمل
متابعه لصفحتنا على فيس بوك هنااااااااااا
الرواية كاملةمن هناااااااااا
مجمع الروايات الكامله 1اضغط هناااااااا
مجمع الروايات الكاملة 2 اضغط هناااااا


تعليقات
إرسال تعليق